2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162114 بازدید | 66734 پست
سلام آقآی مانی پن بینیم گوشتی هست طبیعی دوست دارم....بین دکتر سازگار،ابیانه،بلاجی و راستکاری فکر میکنید کدوم کم ریسک تر هستند مخصوصا از لحاظ تنفس و بویایی، گوشتی خیلی خفن هم نیستم از رو به رو خیلی راضیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کمک بزرگی میکنید راهنمایی کنید پن واقعا وقت مطب گردی رو ندارم حداقل میخوام دو نفر باشن بعد برم مطب همون دو تا....ولی این چند تا کاراشون زو خوشم اومده البته راستکاری به نطرم بینی مریضهاش همه تو یه فرم هست ولی طبیعی و خوبه....
من صبحا که از خواب بیدار میشم بینیممممم خیلی گنده و پهن میشههههه. یعنی صبحا ورم میکنه زیاد ؟؟؟؟ نوک بینی واقعا یه مدت بعدعمل میاد پایین ؟ من دوست ندارم افتاده بشه
Victory is not never to fall, It is to rise after every fall
رامان یعنی نوک بینیت افت کرده؟ نیم رخ منم درازه یکم امیدم به ورم نوکشه کلا بینی تا یکسال یا دو سال ورم داره ورم نوک بینی هم از همه جا دیرتر میره حالا تا 6 ماه دیگه صبر کن ببین چی میشه چون اگه قصد عمل مجدد هم داشته باشی زودتر از یکسال نمیشه
درود به همه دوستان امیدوارم آدینه ی خوبی داشته باشید فائزه: سامی برزنجی مجلسی عباس زاده شیروانی (البته الان دستش بیشتر به فانتزی میره اما مطبش بری بد نیست) مارینا: من این دکترایی که گفتیدو کم میشناسم اما به نظرم مطب ۳ تاشون رو حداقل برید من باشم که مطب ۴ تاشون میرم واقعا میدونم همه مشغله دارن اما باید وقت بزارید تا نتیجه دلخواه بگیرید.
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام telegam ID:manip30 اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام موفق باشید
ماه پیشونی: من الان ۵ ساله تقریبا عمل کردم اما این داستان ورمو هنوز میبینم و دارم و کاملا طبیعیه قبل عمل هم این داستان هست فقط دقت نمی کنیم با تغییر فشار خون، خوراک و استرس تغییر میکنه
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام telegam ID:manip30 اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام موفق باشید
رامان هر دکتری یک سبک عمل میکنه دیگه یکی بیشتر ریسک میکنه یکی کمتر واسه همین میگن خوب دقت کنید دکتر سبکش رو به خاطر یک نفر عوض نمیکنه شاید بینی من کوچکتر میشد مشکل تنفسی پیدا میکردم یا از روبه رو پهن میشد به هر حال ما که از این جزییات خبر نداریم درسته آدما زیبایی رو دوست دارن و دوست دارن دماغشون هم بهترین بشه ولی باید چیزای دیگه رو هم در نظر گرفت من این چیزا رو در مورد خودم میگم بینی قبل و بعد شما رو ندیدم کاملا هم بهت حق میدم ناراحت باشی که سختی رو تحمل کردی و نتیجه ای که میخواستی رو نگرفتی اما میتونی نیمه پر لیوان رو ببینی که بینیت خراب نشده و زیادی کوچک شه چون اون موقع ترمیم خیلی سخت میشد . ایشالا این دفعه با انتخاب بهتر نتیجه خوب بگیری
چه جالب اتفاقا منم مامان یک دختره رو دیدم که 12 سال پیش با کامیابی عمل کرده بود فکر کنم همونی که شما دیدین باشه بینی خانمه نوکش زیاد مثلثی نبود؟ من یادمه خانم رو دیدم فکر کردم با دکتر عمل کرده تعجب کردم که چقدر فانتزی تره نسبت به کارای دکتر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز