2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162124 بازدید | 66734 پست
درود به همه دوستان تاکید مجدد: سلیقه ها متفاوت هستش نظرات همه ی کاربران قابل احترام و کمک کننده هست اما باید به مطب ها سر بزنید Narges: دقیقا مشکل چیه؟ بخاطر ورم نگرانی؟ اگه آره نا ۶ ماه باید صبر کنی کم کم درست میشه
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام telegam ID:manip30 اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام موفق باشید
والا با سایزش مشکل داشتم که منطقی فکر میکنم میبینم حتما نمیشد بیشتر از این ولی ورم هم خیلی داره تو پهناش از بینی قبلیم پهن تره دقیقا دو ماه شده میترسم بگه چسب نزن روم نمیشه برم بیرون خیلی بده خیلی هم رعایت میکنم به خدا هر چیزی که فکر میکنم ورم رو بیشتر میکنه ممنوع کردم برای خودم رو بینیم هم برآمدگی داره نمی دونم ورمه یا استخون یکی از دلایلی که خیلی عجله دارم ورمش بره همینه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دوستان لطفا سلیقه ، نوع بینیتون میزان بودجتون و دکترایی که مد نظرنون هستن رو نام ببرید تا بشه کمک کرد همینجوری یه دکتر خوب معرفی کنید معنی نداره
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام telegam ID:manip30 اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام موفق باشید
نرگس برآمدگی بالای بینیه؟ انحراف داشتی؟ با کی عمل کردی؟
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام telegam ID:manip30 اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام موفق باشید
سلام ، ممنونم از همه دوستان و آقای مانی ، من بینی خودم خیلی بد نیست و استخوانی هم است منتهی مشکل انحراف تیغه بینی از داخل دارم و شب ها هم تو خواب نمیتونم با دهان بسته نفس بکشم ، دوست دارم بینیم را طبیعی عمل کنم اما نه خیلیییی طبیعی یعنی اگه نیمه فانتزی که به صورتم هم بیاد دوست دارم و بدم نمیاد ، واسه عمل هم پنج و نیم دیگه نهایتش شش میلیون میتونم هزینه کنم نه بیشتر ، دکترهایی هم که فعلا تو نظرم هستن دکتر ناصر جوادی پروانه و دکتر رضا ساریخانی هستن و بازم دارم تحقیق میکنم تا ان شالله بتونم یه دکتر خیلییی خوب را پیدا کنم..
narges: تیغت بلاخره تراش خورده دیگه این چیزایی که شما میگی به نظرم ورمه و کامل طبیعیه 2 ماه واسه قضاوت خیلی زوده صبور باش چون بدن با بدن فرق داره 6 ماه زمان خوبیه به نظرم سلنا: موفق میشی نگران نباش، یه دکتر خوب پیدا میکنی خیلی زود عمل میکنی
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام telegam ID:manip30 اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام موفق باشید
فائزه: چه مدلی میخوای؟
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام telegam ID:manip30 اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام موفق باشید
سلام به دوستان عزیز شما اقاى دکتر سامان میشناسید ؟به خصوص شما اقاى مانى مثا اینکه اطلاعات شما کاملتر است میشه لطفا راهنمای کنید برای عمل دوم میخوام چون فانتزی کار خوشک اومده ولی اصلا اسمشو نشنیده بودم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز