2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162131 بازدید | 66734 پست
ونیتا: هزینه عملش رو نمیدونم کار جدیدم نه بچه های تاپیک برام عکس فرستادن نه تازگیا دیدم اما سبکش شبیه سجادیان هستش ایراد خاصی از کاراش یادم نیست یادم بیاد حتما میگم عسل بانو: خواهش خواهر عسل :) صحرایی دکتر خوبیه به شرطی که طرز تفکرتون اروپایی باشه :) بحثو همنیجا تموم میکنم که بعدا مشکلی پیش نیاد کدوم کریمی؟
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام telegam ID:manip30 اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام موفق باشید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به به تاپیک چه رونق گرفته آقا مانی من دقیقا دو ماهه عمل کردم سایز بینیم همونه که از اول دیدم فقط ورمش کمتر شده از پهنا بعد از دو ماه تغییرات کمتره؟ برآمدگی های روی بینی ورمه یا استخونه؟
فایزه خانم اگه میخان تو جراحی نتیجه خوبی بگیرین با جراحی عمل کنین که عمل باز انجام میده جراحیو . اما در عوض باید ورم و کبودیه بعد از عملو به جون بخرین اینم توجه داشته باشین دکترایی که بسته عمل میکنن اکثرا خیلی کاربلدن اما دستشون نسبت به دکترایه باتجربه که باز انجام میدن عملو بستس اما اگه بینیتون کم کاره و میخوان بعد عمل کمتر اذیت شین با دکتری عمل کنین که بسته عمل میکنه
دکتر سامی
آخی رامان برای من انصافا از قبلش بهتر شده ولی خوب آخر نفهمیدم به دکتر مشکلاتتو گفتی یا نه؟ بهت چی گفت؟ دماغت گوشتی بوده؟ با خودش صحبت کن ببین چی میگه ایشالا مشکلت حل شه عزیزم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز