2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162680 بازدید | 66735 پست
عزیزم تو تازه عمل کردی ارتفاع بینیت کمتر میشه بعد ارتفاع کم بینی رو پخ نشون میده حالا صبر کن تا 6 ماه حداقل والا من که هر سازی زدم گفت بزار وقتش بشه درست میکنم الان که وقتش شده من حال ندارم یعنی انقدر بهبود داشته که نخوام دیگه روتوش کنم حاالا 5 ماهه نرفتم بینیم رو ببینه باید برم ببینم نظر خودش چیه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من یه دوست دیگه داشتم اون هم مشکلش ارتفاع بود با سجادیان عمل کرد اوایل از ارتفاع بینی اش می نالید ولی الان راضیه حالا نمیدونم ارتفاع بینی اش کم شده یا کنار اومده باهاش ازش می پرسم حالا
فکر نکنم ارتفاعش کمتر شه چون روش ورم نبست دست میزنم کاملا استخونه به خودش هم گفتم روزی که از گچ در آورد گفت خیلی انتظار نداشته باش و بازم پرسیدم نگفت کم میشه اونم میگه اگه ارتفاعش کم شه از رو به رو پهن میشه ولی واقعا اذیتم میکنه این موضوع اگه بدونم بعدا قبول میکنه خیالم راحت میشه کمتر غصه میخورم مرسی عزیزم بپرس ازش از بعد از عمل چقدر کمتر شده باز بهم بگو
نرگس جان سجادیان مدلش طوریه که هیچچچچ امیدی نمیده من خط پره هام وحشتناک متفاوت بود میگفت همین میمونه ولی درست شد یعنی الان عین همه کلاطوری رفتار میکنه که طلبکار نشی بعدش بگی دکتر مگه نگی درست میشه نشد که دوم اینکه بله ورم میتونه سفت باشه به سفتی استخون سوم اینکه مطمئن باش قبول میکنه مگه اینکه کسی براش پررو بازی در بیاره ولی در کل علاوه بر مسئولیت پذیر بودن آدم مهربونیه نگران نباش
مرسی سارا جون آره اون اخلاقش دستم اومده اما این مورد رو فکر کنم واقعا درست گفته تو این 40 روز هم ارتفاعش کمتر نشده دیگه بعیده الان شروع کنه به کم شدن. با دکتر صحبت میکنم باز ببینم اصلا میشه کم کنه یا نه؟ مرسی از جوابت عزیزم
نرگس جون منم سوراخ بینیم یکی نبود الان که سه ماه شده خیلی شبیه همه ..در کل همه میگن یکیه ... دکتر اولش میگفت تا یه سال باید صبر کنی .. حتی حس میکردم نوک دماغم کجه الان اونم خیلی خوب شده . ورم هر روز یه مدله ... دیشب مهمونی بودم همه کلی از دماغم تعریف کردن با اینکه طبیعیه ولی تغییر زیاد کرده تو هم نگران نباش بیخیالش شو زیاد جلو اینه نباش من اولا کلا افسرده شده بودم الان هی دارم راضی تر میشم
بنظرمن اصلا کار تون درست نیست که یه دکتر رو به طور مطلق بد جلوه میدین و خراب کار معرفیش میکنید همه دکترا کار خراب داشتن مطمئنا ولی بعضیاشون اومدن تو اینترنت عنوان کردن من الان با مقدم فرد عمل کردم کاملا هم راضیم از همه لحاظ ولی صد در صدم نمیام به بقیه بگم برید باهاش عمل کنید چون هیچ دکتری از خطا مبری نیست بهتره کمی منصفانه تر قضاوت کنیم
god
مارینا من دو تا از اقوامم پیش سازگار عمل کردن بینی اولشون که افتضاح بود بعد عمل خوب شدن اما کارش بی نقص نیست نوک بینی یکی از اونا الان نسبت به ماههای اول افت زیاد داشته و دیگری هم یه خط روی بینیش افتاده البته در کل خوبه کارش اما بی نقص نیست .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز