2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162650 بازدید | 66735 پست
بچه ها سلام...عمل بینی لیزری چیه؟؟ از کسی شنیدم 3 تومن گرونتره ولی لوله تو گلو رد نمیکنن و جراحیش مثل عمل های معمولی نیست...شما میدونین ؟یا طرف الکی از خودش دراورده
خدایا حال خوب الانم رو مدیون توام....خدایا شکرت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام تو این تاپیک یکى از دخترا با دکتر اسلامى عمل کرده بود عکس هم گذاشته بود ، بینیش قشنگ شده بود البته فکر میکنم یکى یا دوبار باهاش روتوش هم کرد ولى قشنگ بود بینیش ، قلمى با نوک نه تیز و نه گرد.
ایزر اصلا کاربرد خاصى تو عمل بینى نمیتونه داشته باشه چون میتونن ازش فقط واسه برش استفاده کنن. گول این حرفارو نخورین ، با لیزر تو جراحى فقط میشه برش داد ، اصلا بهتره بدون لیزر باشه جراحى بینى .
سلام دوستان من دیروز رفتم مطب دکتر فرهنگ.یه نمونه بود که 4ماه ازعملش میگذشت و خیلی خوب و طبیعی بود. 8تا مریض دیگه هم بودند که همه شون چسب داشتند. یکی از اونایی که چسب داشت 2ماه از عملش میگذشت ولی خیلی بینیش ورم داشت و اصلا سوراخ مماغش متقارن نبود.یه آقا هم بود که با توجه به چسب باز هم دماغش گنده جلوه میداد. اما بقیه چسبیا بینیاشون خوب بود
یه مقایسه هم تو گالری عکسای دکتر یحیوی و دکتر سجادیان و دکتر راستکاری و دکتر فرهنگ انجام دادم عکسای گالری دکتر یحیوی نیم رخ ها همه عالی بودن اما تمام رخ ها خیلی جالب نبودند و من شک کردم که نیم رخ ها رو روتوش کرده باشن عکسای گالری دکتری سجادیان هم تقریبا خوب بودن اما سورخ بینیا جالب نبود عکسای دکتر فرهنگ هم خیلی طبیعی بو دن و من بیشتر عکسای دکتر راستکاری رو پسندیدم که بیشتر به نیمه فانتزی میخورد
سلام دوستان ت لگرامی خواهشا بیاین اینجاهم خلاصه ای از شرح مطب گردی داشتین،عکس قبل و بعد عملی دارین،نظری رو دکتری ،رضایتتون از عمل ، نوبت عمل با کدوم دکتر و چرا و نوع بینیتون هم اینجا بذارین تجربیاتتون رو ثبت کنید اینجا تا بمونه برا همه
دنبال دکتر خوب واسه جراحی بینی
سلام من نه روزی هست با سجادیان عمل کردم بخیه ام رو دیروزکشیدم چون پره هام کوچیک بود به اونا دست نز ده و فقط از زیر برش زده انحراف سمت چپ بینیم هنوز گاهی خون میاد موقع شستشو خیلی کم و سوزش شدیدموقع شستشو دارم از شدت ورم داره میترکه و فرمش اصلا معلوم نیست اما نوک بینیم کج بود الان کاملا قرینه ست سوراخ ها هم مث قبل در کل عمل راحتی بود و خوددکتر هم بر خلاف برخوردش در مشاوره خیلی احساس مسئولیت داره اما نظرقطعی هنوز نمیشه درباره بینیم بدم ایشالا دوماه دیگه
سلام بچه ها منم 25 روزه با دکتر میلانی عمل کردم از نظر تنفسی کاملا اکی هستم و مشکلی ندارم فرم کلی دماغمم دوست دارم و راضی ام اما خب چون دماغم گوشتی بود هنوز زیاد ورم دارم و هنوز نمیتونم نظر قطعی بدم اما در کل میتونم بگم دکتر خوب و بااخلاقیه هزینه عملم هم 5 میلیون شد.
خداوندا خداوندا قرارم باش یارم باش جهان تاریکی محض است می ترسم کنارم باش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز