2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162786 بازدید | 66735 پست
بچهها ی کم از راستکاری میگید من بین عکسایی که دیدم راستکاری تنها کسی که خیلی خوب ارتفاع بینیارو میگیره میدونم نباید به عکسا اعتماد کرد والی اگه کسی اینجا هست که مطبش رفته بگه نمونهاش مسله عکسشه یا نه
اگر تنهاترین تنها شوم باز هم خدا هست
سلام دوستان من میخوام بینیمو عمل کنم ،بینیم مشکل خاصی نداره از جلوش خوبه ولی از نیمرخ خوب نیست،هم خودم هم خانوادم واسه عمل استرس اینو داریم که بینیم خوب نشه، واقعا دیگه خسته شدم این ترسم الان سه ساله مانع عمل کردنم شده😥

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم با بانو منیر موافقم. توی این چهار ماه که اینجا عضو شدم چند بار تا حالا شاهد درست کردن گروه های مختلف تو تل گرام بودم. هر بار هم اینجا تا یه مدت سوت و کور شده. دوستان لطفا گروه درست نکنید و یا حداقل از اینجا برای تبلیغش استفاده نکنید. با تشکر
سلام خوبین من اومدم سه شنبه باسجادیان عمل کردم همه چیز خوب بود خداروشکر فعلا گچ روشه اما از بینی دراز و نوک افتاده ام دیگه خبری نیست به پره ها دست نزده تا چند روز گفته سرم نزنم چون سمت چپم انحراف شدید داشت و خونریزیش بند نمیومد
سلام دوستان...میخواستم نظرتون رو راجع به دکتر راستکار و دکتر امیر سجادیان بدونم..از کارای دکتر سجادیان به جز چند مورد که خیلی ورم داشت خیلی خوشم اومد..البته فقط فیلم های تو اینستاشونو دیدم..ی چند تا عکس هم ازدکتر راستکاری دیدم که بینی گوشتی رو فوق العاده خوب عمل کرده بود...
الینامو و رامان من واقعا برای شما ناراحت شدم بینیتون رو ندیدم اما چیزی که مهمه اینه که خودتون راضی نیستین. الانم خودم صد در صد اکی نیستم و هیچ وقت هم طرفداری و تعصب بیجا نسبت به دکتر نداشتم. اما شما واقعا در حد یک دکتر خرابکار که تو تاپیک ترمیمی پر از ناراضی داره دارید معرفیش میکنید در صورتی که واقعا اینطوری نیست. شما واسه همه مشکلاتتون با دکتر صحبت کنید مطمئن باشید مسوولیتش رو قبول میکنه و در نهایت ایشالا که مشکلاتتون حل میشه
خیی جالبه نمیدونم یه سری چرا انقدر اصرار دارن دیگران رو از عمل با یه دکتر خاص منصرف کنن خدا قوت راستی رامان و الینامو از قبل با هم در مورد زاویه عکس گذاشتنتون هماهنگ کرده بودید دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چند وقت پیش عکسهاتون رو گذاشته بودید دیدم حال نداشتم تایپ کنم الان حس تایپ کردنم برگشته برام جالب بود دو تا کاربر کاملا مستقل انقدر به هم نزدیک باشه دیدشون که دقیقاااااا از یه زاویه خاص عکس بزارن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز