2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162800 بازدید | 66735 پست
فرنازی : بستگی به دکترت داره عزیزم.. بعضی از دکترا هستن که تامپون رو تو همون ریکاوری بعد عمل میکشن...ولی بعضیا نه...ولی دیگه تا دو سه روز بعد از عمل فکر میکنم هر دکتری تامپون رو بکشه . گچ حدود 7 روز بعد عمل و بخیه ها هم بعد 10 12 روز . برای من اینجوری بود . حالا بازم شما از دکترت باید سوال کنی .

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مارینا : همه ی مریضای دکتر میگن سوراخای بینیشون یکی نیست ؟ :| من خودم خیلیا رو دیدم تو مطب که همشونم سوراخای بینیشون یکی بوده . چند مورد هم دیدم که بعله میگفتن یکی نیست ولی خیلی کم از عملشون گذشته بوده . سوراخای بینی من از همون موقع که تو گچ بود یکی بود تا امروزم خداروشکر یکیه.
صبا ap : الان خیلی بهتر در میاره ینی شما بعد از گذشت حدودا یک سال و نیم راضی نیستی خیلی ؟؟؟ و واقعا ممنون واسه این نکته ی خیلی مهمه مراقبت :D من خودم به شخصه دو ماهه اول خیـــــــــــلی رعایت میکردم...الان به نظرم یکی دو هفته ای خیلی بهش توجه نمیکنم .. مثلا چیزایی که نباید رو میخورم و چیزایی که باید رو نمیخورم :D ورمش صبح ها خیلی بیشتر شده :( دکتر به من گفتن لازم نیست شبا چسب بزنم ولی من بعضی شبا که میزنم صبحش دماغم خیلی ورمش کم تره و خیلی خوشگل تره :| شما بعدش شبا چسب میزدی ؟ تا چند وقت ؟
من بینیم گوشتی بود گلم و ی مقدار قدش هم کوتاه بود کلا بینیم کوچیک بود دکتر هم غضروف اضافه کرد هم چربی تزریق کرده واسه پر شدن سطح بینیم.از قسمت پایین بینیم راضی هستم فقط این ورم ی طرفه ی کم نگرانم کرده که خود دکتر هم میگه مشکلی نداره و برطرف میشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز