2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162800 بازدید | 66735 پست
بچه ها خواهشا بحث رو همینجا انجام بدین تا بقیه هم بتونن استفاده کنن اصن نمیشه که همه تو یه سایتی آشنا بشن بعد وسطاش که بقیه به تجربشون نیاز دارن بذارن برن ت ل گ ر ا م من چند ساله که نی نی سایت هستم و از کاربرای قدیمی خدایی ما که شروع اشناییمون اینجا بوده تو هر بحثی یه جورایییدیه چیزایی دستگیرمان شده درسته که یه کاربر یا مهمان بیاد اینجا بعد لینک براش بذارین؟ مسئولین رسیدگی کنن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم اکو دادم گفت مشکل خاصی نیست وااااااای من سرما خوردم بددد. گلو درددددد چرکی صبح میرم دکتر بچه ها من 14 روز دیگه عمل دارم آنتی بیوتیک بخورم اشکال نداره اگه دکتر داد ؟؟؟؟ گلوم خیلی درد میکنه
Victory is not never to fall, It is to rise after every fall
سلام من 93/3/10 با سجادیان عمل داشتم الان خیلی تمیز تر در میاره دماغ ارو ولی کلا جدا از دکتر به نظرم مراقبت کردن از دماغ تو شش ماه اول خیلی موثره ولی اکثرا تا دو ماه اول که چسب داریم مراقب هستیم نکته : دماغ چسبدار رو هیچ وقت هیچ وقت و هیچ وقت معیار قرار ندید چون همیشه دماغ با چسب خوشگله نکته : کسایی که طبیعی می خوان توقع دماغ شیک سر بالای قوس دار نداشته باشن چون اون مدل و بهش طبیعی نمیگن نکته: تا یک سال بعد از عمل چیز سنگین بلند نکنید، تا جای ممکن فین نکنید، تو استخر مراقب باشششید از دماغتون مراقبت کنید اون یک دماغ عملیه و با دماغ سالم قبلی شما فرق داره نکته دیگه اینکه سعی کنید هر 6 ماه به دکترتون سر بزنید و در صورت لزوم غر بزنید تا دلتون خنک بشه
سجادیان 10 خرداد گوشتی + انحراف
صبا جون مرسی از توضیحاتت راستش منم گزینه اولم سجادیان هست ولی تمام مریضهاش میگن که سوراخهای بینی یکی نیست و البته مشکلی هم ندارن چون بینی رو سر بالا در نمیاره که بخواد از رو به رو معلوم باشه
من که خیلی دو دل هستم یک نفر که تا ه سه ماهه عمل کرده بهم پی ام داد اینستا که خیلی مراقبت میخواد انگاری یه چیز سفت همش رو مماخته...مخصوصا بچه داشته باشی کلا تا یه مدت که نمیتونی بغلش کنی.....اصن به شدت دو دل هستم
سلام من تازه با تایپیک اشنا شدم دو هفته است عمل کردم دکترم وسط دو تا ابروهام تزریق چربی کرد چون بالای بینیم ی کم خالی بود تا این چربی ها به مرور بیاد پایین و اون تو رفتگی رو پر کنه الان چند روزه سمت چپ بینیم ورمش خیلی بیشتره و چشمم هم همینطور.به نظرتون طبیعیه ? ی سمت ورمش بیشتر باشه?
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز