2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162971 بازدید | 66736 پست
در ضمن همه دکترا ریسک دارن.این سامی که شما میگین هم جز ریسک دارا بود چند وقت پیش. بعدشم تجربه دکتر خیلی مهمتر.سامی تجربش با دکتر نعیمی که چندین ساله عمل میکنه به نظرتون یکیه.
کتانه خانم یه جوری میگین انگار سامی ام دو سه ساله عمل میکنه. نعیمی رو نمیشناسم گالری عکسش هم چنتا بینی کم کار هس که همه م خانومن عکس از اقا نیست اصلا. شما چه کار خوبی ازش دیدین ؟؟؟ مگه شما تهران نیستین ؟ چطور شناخت دارین ازش
دکتر سامی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ونیتا جان یعنی فقط طبیعی عمل میکنه ؟ من شنیدم نیمه فانتزی که چون منم خیلی طبیعی نمیخوام . فانتزی هم نمیخوام . نیمه فانتزی دوست دارم چند تا دوستای خواهرم عملیدن میگفتن کارش عالیه تمیز . به ترمیم هم نمیکشه بعدا . من که دیگه خسته شدم گفتم برم با همین کوچک زاده عمل کنم !!! البته دککتر همایون الهی هم میرم ببینم چطوریه
Victory is not never to fall, It is to rise after every fall
چرا من احساس میکنم کارای دکتر سجادیان ظریف نیست .بینیا نسبتا بزرگه .سوراخای بینیاش یکی نیستن . تمام رخاشو زیاد نپسندیدم وای بخدا خسته شدم من باید تو اوایل آبان دیگه عمل کنم چیکار کنم دکترو دکتر فرزان رضایی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کسی نرفته ؟ ونیتا نرفتی ؟
Victory is not never to fall, It is to rise after every fall
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز