2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5163010 بازدید | 66738 پست
سلام دوستای خوبم من حدودا ۳۷ روزه عمل کردم ولی هنوز صورتم و بینیم خیلی ورم داره و ورم یه طرف صورتم با اون ور فرق داره یعنی سمت راست صورتم متورم تره و قسمت راست بینی و لبم از قسمت چپش پایینتره که از سه رخ معلومه خود بینیمم بسیار بسیار ورم داره نوکش گوشتی بوده به نظرتون غیر از صبر! چیکار کنم که زودتر این مشکلا حل شه؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آقاى فربد من امروز مطب دکتر شیروانى بودم یه خانمى ٢٣ روز بود عمل کرده بودن یه خانمى عمل کرده بودن نمیدونم چند روز بود یه دختر خانمى هم میخواستن عمل کنن رفته بودن دارو گرفته بودن متوجه شدم الان ١٧ تومن میگیرن
هرگز پلی را که از روی آن عبور میکنی خراب نکن حتی اگر دیگر مسیرت به آنجا نمی خورد. در زندگی از اینکه چقدر مجبور می شوی از روی یک پل قدیمی عبور کنی تعجب خواهی کرد
اونجا شنیدم کار دکتر زینلى هم خوبه و هم قیمت با شیروانى هستن گفتن زینلى کارهاش از شیروانى طبیعى تره البته من سال ٨٩ با دکتر شیروانى عمل کردم و فوق العاده راضیم
هرگز پلی را که از روی آن عبور میکنی خراب نکن حتی اگر دیگر مسیرت به آنجا نمی خورد. در زندگی از اینکه چقدر مجبور می شوی از روی یک پل قدیمی عبور کنی تعجب خواهی کرد
فرید شما پس سامی بیخیال شو..چون حتما معلوم میشه بینیت عملبه حتی اگه طبیعی عمل کنه. زینلی بهتر طبیعیتر.البته اگه بینیت دراز نکنه بعد تراشیدن کوه استخونت. کلا اینجا من دکتر اونقد طبیعی ندیدم.ولی یه دکتر موسوی بود که خیلی طبیعی بود هزینشم کم بود.کارش خوب و قابل قبول بود.بهش سر زدی. ولی مشهد من یه دکتر دوتا کارش دیدم که خیلی طبیعی و تمیز و شیک بوده.هزینشم 4 اینا بود.میتونی به اونم فک کنی.چون با رفت و برگشتتم نصف عملای دکتراییکه رفتی میشه.دکتر دیگم که مشهد کارش خوبه اسمش یادم رفته الان ولی گرون و طبیعی
کتانه خانم من خودم از مشهدم دکترایه مشهدو حتی فکرم نمیکنم بهشون چون نمیخام ریسک کنم ولی نفهمیدم چرا سامیو بیخیال شم!؟! تو سایتش که اقایونو خیلی طبیعیتر در اورده حتی نسیت به زینلی قشنگ تر و طبیعیتر بنظرم
دکتر سامی
ا واقعن.خب پس مشهد عمل بشید خیلی بهتر که.دکترا مشهد حتما سر بزنید.من یه کار جدید از نعیمی دیدم که طبیعی و تمیز بود.ولی حتما دکتر معتمد شریعتی مشهد برین کارش تمیز و طبیعیه.من اگه عمل نکرده بودم حتما بهش فکر میکردم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز