نزدیک عید بهمون پیک نوروزی میدادن و ما تمام مدت همین استرس حل کردنشو داشتیم؟
یا هممون تصمیم میگرفتیم هفته اخر اسفند نیایم ولی تا 29 اسفند ساعت 2 سر کلاس حاضر بودیم😅
معلما چقد مشق میگفتن برا عید یا کاردستی ازمون میخاستن انگار باهامون دشمنی داشتن 😆😆😏یادش بخیر چقد کم دغدغه بودیم