نه بابا مث خوابه
به خودت تلقین نکن که کار خطرناکی کردی
از نظر من به شخصه دنیای موازی وجود داره و ممکنه واقعا انسان بتونه وارد یه دنیای دیگه بشه ولی بعید میدونم به همین راحتی ها باشه و اینا همه قدرت ذهن توه مث خواب که همه چیو میتونی حس کنی
ولی خب تا جایی که میشه ادم از این کارا نکنه بهتره چون با شیفتینگ عملا تو میخوابی و توی خواب یه زندگی رو برای خودت ساختی و این دنیا یه دنیای ایده آله و وقتی ک بیدار میشی وارد یه دنیای حقیقی میشی که ممکنه ایده ال های تورو کلا نداشته باشه و همین باعث افسردگی تو بشه
و شاید بدون اینکه اطلاعات کافی داشته باشیم این کار رو بکنیم و وارد دنیای موازی بشیم و اتفاقای بدی برامون بیوفته
بنظرم این کار رو نکنی بهتره