2777
2789
عنوان

شیفت کردم 🥲

| مشاهده متن کامل بحث + 1189 بازدید | 32 پست

انجامش دادم 

ولی خب حالم اصلا خوب نیست، ناامیدم، اینا همش عوارضشه

   ❥︎𝐵𝑇𝑆❥︎𝐴𝑅𝑀𝑌❥︎میشه هر وقت منو تو سایت دیدید ی دمپایی پرت کنید برم؟! چون در حال ترک اعتیاد خود به نی نی سایت هستم، با تچکر💜‌ بیاین به علایق هم احترام بزاریم، اگه هنوز به این درک نرسیدی که این که تو یه چیزی رو دوست نداری دلیل بر بد بودن و زشت بودنش نیست لطفا با من بحث نکن و تحت هیچ شرایطی منو ریپلای نکن... یهههه پیامم دارم برای هیترررر عزیزم: هیتر عزیز ، بی تی اس افتخار کره ست ولی ....... تو افتخار ننع باباتم نیستی!:   ...𝙺.𝙽 دلتنگ قصه های مادربزرگ-𝗜𝗡𝗧𝗣

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم ترسیدم بمیرم🥲

ن خدانکنه ولی انجام نده عواقب خوبی نداره 

 اگر با نظرات من تو سایت مشکل داری 👈 عزیزم مشکل گشا ابلفضل🫂.                                             .خیانت فقط جنسی نیست . خیانت ذاتا طیفی است از هر رفتاری ،به ترتیبی که در آن لحظه کاری کنی که اگر همسر یا عشقت شاهدت  بود نمیکردی✋️🤍                                     .           ندونسته دلمو به غریبه سپردم ❤اون غریبه رو ساده شمردم ،گول چشم سیاهشو خوردم👁رفت از این شهر ،که دلم رو به خون بکشونه ،جون من رو به لب برسونه،جای دیگه آتیش بسوزونه🔥ندونستم یه غریبه ،هرچی باشه یه "غریبه" است...
جدی؟ یننی فقط تلقین بود

اره همه ی اینا بخاطر قدرت ذهنه

شیفتینگ‌رو ما حتی توی خوابم داریم

بعضی وقتا توی خواب یه چیزایی رو تجربه میکنی ک انگار واقعی ان به طور مثال مثلا سوار موتور هستی و باد میخوره تو صورتت

و کاملا حسش میکنی

یا مثلا یه موجودی مثل مار بدنت رو نیش میزنه و تو گزش رو احساس میکنی

اینا همه از قدرت های ذهن توه که ارتباط بین تصور ها و افکارت رو با قدرت لامسه ات جفت میکنه

تو چشمات رو میبینی و به این خیال ک شیفتینگ انجام دادی رویا پردازی میکنی و ذهنتو فعال میکنی

جدی رفتی شد؟ با چه متدی؟ چرا ناامیدی

الیور متود

خب آدم ناامید میشه دیگه میگه من که دی آر رو دارم چرا الکی برای سی آر تلاش کنم

   ❥︎𝐵𝑇𝑆❥︎𝐴𝑅𝑀𝑌❥︎میشه هر وقت منو تو سایت دیدید ی دمپایی پرت کنید برم؟! چون در حال ترک اعتیاد خود به نی نی سایت هستم، با تچکر💜‌ بیاین به علایق هم احترام بزاریم، اگه هنوز به این درک نرسیدی که این که تو یه چیزی رو دوست نداری دلیل بر بد بودن و زشت بودنش نیست لطفا با من بحث نکن و تحت هیچ شرایطی منو ریپلای نکن... یهههه پیامم دارم برای هیترررر عزیزم: هیتر عزیز ، بی تی اس افتخار کره ست ولی ....... تو افتخار ننع باباتم نیستی!:   ...𝙺.𝙽 دلتنگ قصه های مادربزرگ-𝗜𝗡𝗧𝗣
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز