2777
2789
عنوان

اندوسکوپی

1904 بازدید | 24 پست

سلام.بچه ها واسه دخترم دعا کنید امروز وقت آندوسکوپی بود از همه بدتر ب خاطر پسر دو ساله ام نتونستم خودم همراهش برم با خاله و پدرش رفتن.خیلییییی نگرانم همش فکرها و اتفاقای بد میاد ب نظرم تو رو خدا براش دعا کنید🙏🙏🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیهوشی براش میگرفتی خوب دو ساعته...

من اندوسکوپی ندادم به جاش یه کپسول خوردم بعد توی یه کیسه مخصوص فوت کردم دادن ازمایش 


به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

سلام انشاالله چیزی نیس..ببخشیدمیپرسم دوس داشتین جواب بدین ..مشکلی داشتن دخترتون

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم 
چه جوری من اصلا از این موضوع اطلاع نداشتم 

چرا عزیز 

من اندوسکوپی نوشت دکتر میترسیدم ۱۸ سالم بود 

گفتم راه دیگه نی گفت اینجور ولی،گردنه

اون زمان ۲۵۰ شد مثلا اندوسکوپی ۲۵ هزار تومن بود 

الان نمیدونم چقدره 

نگران نباش زود تموم میشه 

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

دکترا تشخیص سلیاک دادن و با آندوسکوپی تشخیص صد در صد میشه

ببخشیدمگه علائم داشتن چی بود سلیاک چیه 

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم 
چرا عزیز  من اندوسکوپی نوشت دکتر میترسیدم ۱۸ سالم بود  گفتم راه دیگه نی گفت اینجور ولی،گ ...

آخه واسه دختر من میخوان از روده کوچیکش نمونه برداری کنن ب نظرتون با این روشی ک شما میگید قابل انجام هست

ببخشیدمگه علائم داشتن چی بود سلیاک چیه 

سلیاک ی جور بیماری خود ایمنی ک با مصرف گلوتن فعال میشه و پرزهای روده رو از بین میبره ک با رعایت نکردن و تشخیص ب موقع باعث سرطان روده کوچک میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز