سلام.بچه ها واسه دخترم دعا کنید امروز وقت آندوسکوپی بود از همه بدتر ب خاطر پسر دو ساله ام نتونستم خودم همراهش برم با خاله و پدرش رفتن.خیلییییی نگرانم همش فکرها و اتفاقای بد میاد ب نظرم تو رو خدا براش دعا کنید🙏🙏🙏
آخه واسه دختر من میخوان از روده کوچیکش نمونه برداری کنن ب نظرتون با این روشی ک شما میگید قابل انجام ...
روده 😐
روده که باید کلونوسکوپی بده نه اندوسکوپی
نه همین روش قدیمی براش،بهتره و درمان میشه همون لحظه کرد با دستگاهش
به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم! 🌷 دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.