نگاه دوز سوم را هر واکسن دیگه ای بخوای میتونی بزنی ولی دوز اول و دوم باید یک نوع باشه. حالا کسایی که دوز سوم هم همن قبلی ها زدن بازم امیکرون رو شدیتر از کسانی گرفتن که دوز سوم را چیزی متفاوت تر زدن الان واکسن های جدیدی مثل پاستو کوک پلاس که ساخت ایران و باکو هست که خیلی عالیه و واکسن اسپاکوژن هم خیلی خوبه بزنی اینا رو بهتره.
و شاید در جهان دیگری به جای زنده ماندن زندگی کردیم............
خانوم و آقای عزیز به❌هیچ عنوان❌درخواست دوستی ندین هیچ تمایلی به دوست شدن با کسی اینجا ندارم علاوه بر رد دوستی توی اعلانات هم پاک میکنم. اگه جوابت رو نمیدم حوصله بحث کردن با آدم های بیکار و توهمی رو ندارم.