2777
2789
عنوان

خونه تکونی

92 بازدید | 12 پست

ما زیاد اسون میگیریم یا شما زیاد سخت

😐 ما هرسال نزدیک سه ساعته فقط خونه تکونیمون

یه جارو میکشیم یه گردگیری میزا یه طی کشیدن یه دستمال کشی رو کریستالا 

هشت ساله فرشامونم نشستیم😐😂البته این ک چون خیلی خوشگله حیفمون میاد روش روفرشیم میندازیم بی تاثیر نیس روفرشیارم یه ربع میندازیم تو لباسشویی در میاریم

پرده هامونم تمیزه واقعا حیفه الکی در بیاریم تازه یجوریه پرده هامون ک نصب دوبارش خیلی سخته


سخت نگیرین بابا الکی خودتونو خسته نکنین مهم تمیز بودنه ک تمیز میشه دیگه😓

چند تا بچه داری ؟؟ظ

شعر «از خون جوانان وطن لاله دمیده» سروده ی عارف قزوینی است و او توسط رضاخان دستگیر و به همدان تبعید شد و در فقر و بیچارگی از سرطان درگذشت. حداقل از حنجره هایی که توسط استبداد پهلوی دریده شدن برای حماسه بازگشت استبداد پهلوی استفاده نکنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

راستش بنظرم اینجوری تمیز نمی شه.

سخت گیر هم نیستم.

اما پرده رو یک سال نشوری که بوی خاک می ده.

چه رسد به رنگش.

از روفرشی هم خوشم نمیاد

در تلاطم زندگی باخدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.سرم بالاست چون بالا سرم خداست❤️

زیر فرشها چی پشت کمد ها پشت یخچال زیر کابینت‌ها توی کمد دیواری پتوها و .......کلی جاهای  دیگه😢😢

قدری شادی با خودت به خانه ببر...راه خانه ات را ک یاد گرفت....فردا،با پای خودش می آید....🌱

من کل ظرفای کابینتامو شستم جاشونو دستمال کشیدم گذاشتم سرجاشون دیوارارو با وایتکس و تایید شستم یخچالو کامل شستم کف آشپزخونه رو شستم گلیم و فرش و همه رو میدم قالیشویی پتو و ملحفه ها و پرده هم میشورم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز