بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بله عزیزم دوبار گرفتن بار اول گرفتگی صدا و ابریزش بینی و تک سرفه بعد ۲۰ روز دوباره گرفتگی صدا و سرفه ...
دخترم من اینطور شده الان ۱۰ روزه سرفه خلط دار داره دکتر فقط شربت خلط آور و پلارژن کیدز داده .هنوز سرفه خلط داره داره .گفت ویروسی آنتوبیوتیک ج نمیده الان پدرتون آزیترومایسین خوردن چند روزه خوب شدن؟
دکتر درست میگه بابام بار اول ازیترو خورد درست ۲۰ روز بعد دوباره سرفه ها اومدن انگاری جواب نداد ازیتر ...
همه میگن دوره داره منم حساسم همش بهش انواع دمنوش شلغم آب لیمو عسل ترخینه...میدم خوب نمیشه بهتر شده ولی خوب نمیشه !تب بی حالی.....نداره فقط شب اول خسته بود ولی علامت دیگه نداشت.شوهرم میگه ولش کن کمی سرفه خودش خوب میشه دوره اش باید بگذره😭میترسم بزنه به ریه اش خلطاش بشه ذات الریه چون بچه است میخوره نمیتونه بده بیرون😢