2777
2789
عنوان

نزرسنجی

81 بازدید | 12 پست

قراره بعد عید برم وسایل کاشت ناخن بگیرم برم دوره یاد بگیرم و کار کنم یکم پول کم اوردم یه گیتار دارم ۴ سال پیش مامانم گرفت برام رفتم کلاس همون موقه استاده کلاسا رو کنسل کرد بعد دیگه کلاس نرفتم تا الان فقد سلطان قلبم بلدم😂 به نظر شما گیتارو بفروشم؟ الان تو تموم این ۴ سال تو کمد بوده هر چند ماه در میوردم تمیزش میکردم دوباره میرفت کمد به مامانم گفتم در مورد این ک بفروشم یا گفت دوست داری بفروش ولی پشیمون میشی چیکار کنم؟ مامانمم آرایشگره پیشش میخام کار کنم😁😂 

تعداد رای : 11
نظرسنجی
بفروش
7
63%
نفروش
4
36%

نظرسنجی درست تره👍😕

کاربری واگذاری شد🌱💙 کنکوری ام واسه موفق شدنم صلوات میفرستی قشنگم؟🥺💛 گفت: باورت میشه؟ همه ی تلاش های این مدتم فقط برای برداشتن آوار بوده، من هیچی نساختم.                                                  گفتم: بعضی وقتا دووم آوردن و بلند شدن خیلی قدرت بیشتری نسبت به ساختن میخواد🤍✨🌸

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نزر نه و نظر

عاشق شکلات و پاستیل 😋 افراد بی ادب ریپلای نمیشن پس فک نکن حق با توئه دلیلی نداره باهات بحث کنم حتی کامنتات دیگه خونده نمیشع 🙂دهه شصتی هستم 😍🌹 دخملم 🥰♥️🌹همسرم ♥️
نظر سنجی گذاشتم دیگه

عزیزم نوع نوشتنتو گفتم

شما نوشتید نزرسنجی ولی درستش نظرسنجی میشه🙂💐

کاربری واگذاری شد🌱💙 کنکوری ام واسه موفق شدنم صلوات میفرستی قشنگم؟🥺💛 گفت: باورت میشه؟ همه ی تلاش های این مدتم فقط برای برداشتن آوار بوده، من هیچی نساختم.                                                  گفتم: بعضی وقتا دووم آوردن و بلند شدن خیلی قدرت بیشتری نسبت به ساختن میخواد🤍✨🌸

خوب پس بفروش اما اگه من بودم نمیفروختم چون خیلی دوست دارم و برای خودم میمونه

منم عاشق گیتارم ولی خوب قراره تو کمد بمونه منم میدونم مثلا در اینده پا نمیشم باز برم کلاس 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792