2777
2789
عنوان

زگیل تناسلی

| مشاهده متن کامل بحث + 1181 بازدید | 97 پست
البته مال من حالت آویز بود  چن سال داشتمش مامانم وآجیمم دارن

شما دکتر رفتی؟گفت زگیله؟

اینکه،میایی توهین میکنی هیچی بهت نمیگم حتی ریپ هم نمیزنم دلیلش این نیست که جواب ندارم فقط نمیخوام با احمقی مثل تو بحث کنم😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما دکتر رفتی؟گفت زگیله؟

چهار تا دکتر زنان رفتم یکیش بدجور ترسوندم  دکتر پوست هم رفتم بقیه شک داشتن کلن یکیش گفت ن دکتر پوست هم گفت ن گوشت اضافه همچین چیزی 

یاد من در هر جایی زیباس...خدا❤
چهار تا دکتر زنان رفتم یکیش بدجور ترسوندم  دکتر پوست هم رفتم بقیه شک داشتن کلن یکیش گفت ن دکتر ...

اهان بعد دیگه پیگیرش نشدی؟الان هنوز هست؟نگفتند ازمایش باید بدی اینا؟

اینکه،میایی توهین میکنی هیچی بهت نمیگم حتی ریپ هم نمیزنم دلیلش این نیست که جواب ندارم فقط نمیخوام با احمقی مثل تو بحث کنم😉
اهان بعد دیگه پیگیرش نشدی؟الان هنوز هست؟نگفتند ازمایش باید بدی اینا؟

چرا آزمایش اچ پی پاپ اسمیر سونو گرافی رحم دادم مشکلی نبود خداروشکر چن سال همون یه دونه بود سوزندش دکتر .

یاد من در هر جایی زیباس...خدا❤
چرا آزمایش اچ پی پاپ اسمیر سونو گرافی رحم دادم مشکلی نبود خداروشکر چن سال همون یه دونه بود سوزندش دک ...

خدا رو شکر

اونوقت چجوری میسوزونند؟یعنی بیهوش میکنند یا سر میکنند؟و کلا امپول روش میزنند چچوریه؟

اینکه،میایی توهین میکنی هیچی بهت نمیگم حتی ریپ هم نمیزنم دلیلش این نیست که جواب ندارم فقط نمیخوام با احمقی مثل تو بحث کنم😉
خدا رو شکر اونوقت چجوری میسوزونند؟یعنی بیهوش میکنند یا سر میکنند؟و کلا امپول روش میزنند چچوریه؟

نه بابا یه دارو ساختنی برام نوشت دادم درست کردن رفتم دکتر رو تخت معاینه بعد پماد زد بهش و با چوب گوش زد به دارو و زد به اون دونه چن ثانیه هم نشد ولی خب سوز میداد بالاخره دارو اسیدیه واینکه اسم پماد برام نوشت گفت بخر بزن همین بعد از چون روز هم کنده شد افتاد تموم

یاد من در هر جایی زیباس...خدا❤
پس سی ساله ها بگیرن به فنا برن ،دور از جون؟ 

عزیزم میگن بعد از ۲۵ سال واکسن تاثیری نداره  برا همین میگن زیر ۲۵ سال بزنن و خیلیا دارن میزنن

و چقدرم هم گرونه هر واکسنش آزاد حساب میکنن 😥 ولی خوب ارزش داره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز