2777
2789
عنوان

شوهر

| مشاهده متن کامل بحث + 421 بازدید | 71 پست
اخلاقش چطوره؟ بعدشم اگر خاله ت هاته، مرد ۵۷ ساله توان رسیدگی جنسی بهش رو نخواهد داشت

از لحاظ جنسی که مرد اگر خودش بخواد تا ۱۰۰ سالگی هم جون داره . بعدم خالم فکر نکنم اینجوری باشه . 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چند ساله ازدواج کردین؟؟ شوهرتون چند سالش بود که بچه دار شدین؟

نه خب من که باهاش ازدواج نکردم بخاطر یه سری مسائل دیگه یه نمونش حساس بودن خیلی زیاد نسبت به من . یعنی تو ماشین نشسته بودیم یه پسری سوار ماشین دیگه بود اینطرف رو نگاه میکرد . پدرش رو در می اورد . هیی با ماشین اونو اذیت میکرد

تو زندگی بیا شعار ندیم عمل کنیم .  یه دختری هستم با همه چی جنگیدم  تا به اینجا رسیدم بازم میجنگم تا به هدفم برسم واسم دعا کنین تا به هدف هام برسم ممنونم . 
من وقتی ۱۹ سالم بود یه نفر اوند خواستگاریم که ۱۴ سال ازم بزرگتر بود و اصلا واسم مهم نبود چون بهش نمی ...

من ۲۲ سالگی با کسی که ۱۵ سال ازم بزرگ تر بود ازدواج کردم

مثل سگ پشیمونم، 

من ۲۲ سالگی با کسی که ۱۵ سال ازم بزرگ تر بود ازدواج کردم مثل سگ پشیمونم، 

از اول دوسش نداشتی ؟

تو زندگی بیا شعار ندیم عمل کنیم .  یه دختری هستم با همه چی جنگیدم  تا به اینجا رسیدم بازم میجنگم تا به هدفم برسم واسم دعا کنین تا به هدف هام برسم ممنونم . 
روی شاید و انشالله و‌ماشاالله که نمیشه آدم خودشو بدبخت کنه، ببخشید ولی طرف دیگه پایین تنه ش از کار ...

اون که اصلا از پایین تنه کار نکشید😂😂😂😂 

تو زندگی بیا شعار ندیم عمل کنیم .  یه دختری هستم با همه چی جنگیدم  تا به اینجا رسیدم بازم میجنگم تا به هدفم برسم واسم دعا کنین تا به هدف هام برسم ممنونم . 
۵۷ سالشه عزیزم  زندگی مشترک ۹۹٪ مربوط به پایین تنه س این خانم هم اول جوونیه

ازدواجت زوری بود یا با انتخاب خودت بود ؟؟ چند ساله داری زندگی می‌کنی ؟؟

حب فکر کنم زیاد دوست داشته    

میدونی گاهی وقتا دوست داشتن زیاد باعث میشه یه حرکتایی بکنی طرفت رو ناراحت کنی .زجرش بدی. . 

تو زندگی بیا شعار ندیم عمل کنیم .  یه دختری هستم با همه چی جنگیدم  تا به اینجا رسیدم بازم میجنگم تا به هدفم برسم واسم دعا کنین تا به هدف هام برسم ممنونم . 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش