2789
عنوان

لطفا نخندین

195 بازدید | 4 پست

دوستان من چند وقته اومدم اینجا ولی نمیتونم تو پروفایلم قسمت امضا رو پیدا کنم ،لطفا بگین کجاس چجوری اون قسمت تایپ کنم 

بهار بودو تو بودی و عشق بودو امید،بهار رفت و تو رفتی و هرچه بود گذشت..../آدمها را به خاطر گناه دیروز سرزنش نکن شاید ک استغفار  کرده باشد/ اول خودت انسان باش بعد برو منبر ....(دخترم همه زندگیمه)

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بالا سمت چپ یه دایره هست که روش عکس پروفایلتع بزن روش رفتن به نی نی سایت من اطلاعات کاربری و امضا پا ...

مرسی عزیزم الان امتحان میکنم

بهار بودو تو بودی و عشق بودو امید،بهار رفت و تو رفتی و هرچه بود گذشت..../آدمها را به خاطر گناه دیروز سرزنش نکن شاید ک استغفار  کرده باشد/ اول خودت انسان باش بعد برو منبر ....(دخترم همه زندگیمه)

چرا بخندیم عزیزم

برو قسمت اطلاعات کاربری بعد تنظیمات پروفایل و ویرایش بزن

دستهايم را در باغچه مي كارم سبز خواهد شد كوچه اي هست كه در آنجاپسراني كه به من عاشق بودند، هنوزبا همان موهاي درهم و گردن هاي باريك و پاهاي لاغربه تبسم هاي معصوم دختركي مي انديشند كه يك شب او راباد با خود برد   من پري كوچك غمگيني را مي شناسم كه در اعماق اقيانوسي مسكن دارد دلش را در يك ني لبك چوبين  مي نوازد، آرام، آرام.    پري كوچك غمگيني كه شب از يك بوسه میمیرد و سحرگاه از یک بوسه به دنیا خواهد آمد                        
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792