2777
2789
عنوان

مسخرم نکنید 😥

433 بازدید | 24 پست

بچه ها چرا ببخشیدمن هرجا میرم سرویس بهداشتیاش کثیفه مثلا محل کارم که میرم انقد کثیفه روم نمیشه به صاحبکارم بگم مستخدم بگیره چون بداخلاقه بااکراه میرم مجبورم  یامثلا یبار رفتم دانشگاه اونجام یبار رفتم دیدم افتضاحه مستخدما نمیدونم چرا تمیز نمیکنن اینجاهارو حالا خیلی جاها بیرون رفتم بنظرتون مستخدم ندارن اینطورین یا خود مستخدما تمیز نمیکنن قورتم ندین خب 😥

خدایا داده ونداده ات راشکر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره خیلی بده من همیشه وقتی هنوز خونه هستم میرم دستشویی بعد میرم بیرون حتی اگه ۷یا۸ ساعت بیرون باشم خودمو نگه میدارم چندشم میشه برم

وزززن فعلی بدلیل افسردگی۷۳_ارزومه دوباره برسم۵۰.                                                                       ۷۸🔓۷۳🔓۵۰🔒

بعضی جا شعور استفاده از سرویس بهداشتی عمومی رو ندارن بخاطر همون کثیفه 

اگه هر کدوم از ما بهداشت رعایت کنیم شاید اینجوری نشه 

ولی خوب داشتن مستخدم و تمیز کردن خیلی مهمه

سلام

دستشویی خونه نیست که به فکر بهداشتش باشن یا دل بسوزونن فرتی و شرتی تمیز میکنن بعدم‌خود استفاده کننده ها هم نظافت و بهداشت و رعایت نمیکنن‌

یاد توالت عمومی های بین شهرها افتادم 🤢از دست تو 

ایششششششش

😅

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز