2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


جآن پیچوندنو

😂یه کله پوکه نسبتی نداریم

 دیوونه ترین دختر شوخ شهرم♡°^من اون دختره تخصم که از سرما یخ میزنه اما بازم میگه سردم نی:)💉در دنیایی که میتونی خیلیا باشی خودت باش◇✌هیچ کس تنهاییمو حس نکرد جز گیتارم'🎸من دخـترم امـا بیا مردونگی بهـت یاد بدم 😈💜🌿اَگِہ مُرغ تُؤ یِہ پآ دآرِه🦃🌳 مُرغِ مَن فَلَجِہ😹🖖من تو زندگیم فقط یه قانون دارم،تا خدا هس اصن نباید عاشق باشی...❤️مراقب دلت باش اگه بشکنه   بقیه شبای زندگیت راحت صب نمیشه□°◇.قوی باش😉یه دختر شکست نمی خورع🤘«النَّاسِ نِیَامٌ فَإِذَا مَاتُوا انْتَبَهُوا»^'💫
واووو اونم دوست داره؟

الکی مثلا 🥴 چهار ساله با هم ایم میشه دعا کنی بهش برسم چون دوسش دارم واقعاً 🥺

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️

والا مانداریمش رآحتیم خودم روخودم فقدکراشم وباخودم رلم 😐✋🙁😂😁

کاربر آقا..کاربر آقا..تنهــــــا چیــــــــزی که بایـد از زندگـــی آمــــوخت فقــط یــک کلمـــــــه اسـت” میگــذرد “امـــــا جان میگیرد تا بگـــــذرد👌بزرگترین ترس زندگیم اینه ک اون لحظه ک ب آرزوهام رسیدم هیچ احساسی نداشته باشم،هیچی،خالی🙄🙄☹

ایرانسل و همراه اول فقد رومن کراش دارن😂😁😁😐شب وروز ودم وقت وبی وقت pmمیدن شانس ک نداریم مث بعضیا رل بزنیم وکراش 😁😁😐😂😂بچه های مردمو نگا ،شانس مارو نگا،

کاربر آقا..کاربر آقا..تنهــــــا چیــــــــزی که بایـد از زندگـــی آمــــوخت فقــط یــک کلمـــــــه اسـت” میگــذرد “امـــــا جان میگیرد تا بگـــــذرد👌بزرگترین ترس زندگیم اینه ک اون لحظه ک ب آرزوهام رسیدم هیچ احساسی نداشته باشم،هیچی،خالی🙄🙄☹
الکی مثلا 🥴 چهار ساله با هم ایم میشه دعا کنی بهش برسم چون دوسش دارم واقعاً 🥺

باشه عزیزم  اونم دوستت داره دیگه وگر نه که دوست نمیشد

خوش به حالت با هاش دوستی من خیلی وقته ندیدمش و اصلا مطمئن هم نیستم که دوستم داره یا نه 🥲🥲 

میگن کویر جنگلی بوده که به بارون گفته دوستت دارم 
باشه عزیزم  اونم دوستت داره دیگه وگر نه که دوست نمیشد خوش به حالت با هاش دوستی من خیلی وقته ند ...

مرسی ❤️ ان شاءالله خوشبخت بشی ❤️

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792