2777
2789
عنوان

نظر شما چیه

45 بازدید | 2 پست

مادر و همسر من بعد کلی اختلاف و بحث الان حدود یکساله باهم قهرن ، مقصر هم جفتشون بودن اما همسرم مادرمو مقصر میدونه و مادرم هم همسرمو ، به نظرتون اگر من میانجی گری کنم و یکم با مادرم حرف بزنم که کوتاه بیاد به نظرتون اینا دوباره باهم آشتی میکنن؟ یعنی ممکنه باهم حرف بزنن و گذشته رو فراموش کنند؟

خب شما دو نفر اونارو آشتی بدین 

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔

انشالله آشتی میکنن

حتما کمک کن به آشتی کردنشون

بنظرم از یه مشاور خوب هم برای راهنمایی اینکه دقیقا چی بگی کمک بگیر

بِخاتِرِ قَلَتهای املاییم صَرذَنِشَم نَکنید طُند که مینویثَم اینتوری میشه😉😂کاربرهای آقا اگه لحن صحبتم صمیمانه بود به خودتون نگیرید من جنسیت کاربرها یا اسماشونو نمیخونم و همه‌رو خانوم فرض میکنم❌❌❌

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز