مادر و همسر من بعد کلی اختلاف و بحث الان حدود یکساله باهم قهرن ، مقصر هم جفتشون بودن اما همسرم مادرمو مقصر میدونه و مادرم هم همسرمو ، به نظرتون اگر من میانجی گری کنم و یکم با مادرم حرف بزنم که کوتاه بیاد به نظرتون اینا دوباره باهم آشتی میکنن؟ یعنی ممکنه باهم حرف بزنن و گذشته رو فراموش کنند؟
شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨ در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
بنظرم از یه مشاور خوب هم برای راهنمایی اینکه دقیقا چی بگی کمک بگیر
بِخاتِرِ قَلَتهای املاییم صَرذَنِشَم نَکنید طُند که مینویثَم اینتوری میشه😉😂کاربرهای آقا اگه لحن صحبتم صمیمانه بود به خودتون نگیرید من جنسیت کاربرها یا اسماشونو نمیخونم و همهرو خانوم فرض میکنم❌❌❌
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.