بچه ها اگه آدم پولشو بده طلا بخره خوبه به نظرتون؟ چون طلا کلی اجرت داره و می کشن روش. همین که می کشن روش آدم حس می کنه ضرر کرده. چند روز پیش می خواستم یه دستبند بخرم دیدم حدود یه تومن کشید روش. یس خیالش شدم اصلا. همین اجرت بد کوفتیه. یعنی چی کار کنیم بهتره
خیلی وقتا مردم در مورد سفر به گذشته فکر میکنن و نگران یه تغییر تصادفی تو زمان حال هستن اما هیچکس تو زمان حال فکر نمیکنه که بتونه آینده خودش رو به طور اساسی تغییر بده...!
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
خیلی وقتا مردم در مورد سفر به گذشته فکر میکنن و نگران یه تغییر تصادفی تو زمان حال هستن اما هیچکس تو زمان حال فکر نمیکنه که بتونه آینده خودش رو به طور اساسی تغییر بده...!
همین که قیمت اجناس بالا میره؛اگه الان با پولت یه دستبند ده گرمی بتونی بخری مثلا شیش ماه دیگه میشه یه دستبند ۶،۷ گرمی خرید
خب ارزش پولت پایین اومده دیگه ؛انگار پولت کمتر شده باشه بدون اینکه خرج کرده باشی
خیلی وقتا مردم در مورد سفر به گذشته فکر میکنن و نگران یه تغییر تصادفی تو زمان حال هستن اما هیچکس تو زمان حال فکر نمیکنه که بتونه آینده خودش رو به طور اساسی تغییر بده...!
امنظورت اینه که اگه طلا بخریم ارزش پول پایین نمیاد؟
ارزش پول خودت!
خب نه، قیمت طلا هی داره بیشتر میشه واسه سرمایه گزاری بلندمدت انتخاب خوبیه
طلای آب شده یا دست دوم؛سکه؛ارز
زمین و ملک هم برای سرمایه های بیشتر
اصلا تو کل دنیا هم اینا سرمایه محسوب میشن نه فقط اینجا
خیلی وقتا مردم در مورد سفر به گذشته فکر میکنن و نگران یه تغییر تصادفی تو زمان حال هستن اما هیچکس تو زمان حال فکر نمیکنه که بتونه آینده خودش رو به طور اساسی تغییر بده...!