2777
2789
عنوان

دوراهی

49 بازدید | 2 پست

سلام اگه جای من بودین چیکاز میکردین؟

من کلا از ازدواج خوشم نمی یاد و به نظرم بهترینشم یه ایرادایی داره و آدمو اذیت میکنه و آدم دسگه نمیتونه پیشرفت کنه برای خودش و با ازدواج بقیه ازت انتظار دارن ...

من ۲۸ سالمه 

شما اگه جای من بودی ۱زدواج با پسری که حالا همه میگن خیلی خوبه و وضع مالی متوسطی داره و آروم و کلا خوبه ولی از این زنای خونه دار می خواد که بچه داری کنی و آشپزی و مهمونی خونه دوستاش و....

 یا ازدواج با پسری که یه جورایی بقیه میگن بده و باهاش بدبخت میشی 😁 ولی از اوناست که دوس داره تو درس بخونی و دکتر بشی ...و اصلا تو قید و بند بچه و آشپزی و اینا نیست وضع مالیش خوب نیستا ولی الات بگم مثلا ۳ تومن بریز کتاب میخوام خودشو میکشه برام میزنه ولی اون یکی بگی تحصیل سکته میکنه چون زن خانه دار دوس داره نمیدونم کدوم انتخاب درسته و همه هم هی بهت میگن اولی 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز