سلام اگه جای من بودین چیکاز میکردین؟
من کلا از ازدواج خوشم نمی یاد و به نظرم بهترینشم یه ایرادایی داره و آدمو اذیت میکنه و آدم دسگه نمیتونه پیشرفت کنه برای خودش و با ازدواج بقیه ازت انتظار دارن ...
من ۲۸ سالمه
شما اگه جای من بودی ۱زدواج با پسری که حالا همه میگن خیلی خوبه و وضع مالی متوسطی داره و آروم و کلا خوبه ولی از این زنای خونه دار می خواد که بچه داری کنی و آشپزی و مهمونی خونه دوستاش و....
یا ازدواج با پسری که یه جورایی بقیه میگن بده و باهاش بدبخت میشی 😁 ولی از اوناست که دوس داره تو درس بخونی و دکتر بشی ...و اصلا تو قید و بند بچه و آشپزی و اینا نیست وضع مالیش خوب نیستا ولی الات بگم مثلا ۳ تومن بریز کتاب میخوام خودشو میکشه برام میزنه ولی اون یکی بگی تحصیل سکته میکنه چون زن خانه دار دوس داره نمیدونم کدوم انتخاب درسته و همه هم هی بهت میگن اولی