2789
عنوان

مسکن ملیییییی

| مشاهده متن کامل بحث + 226 بازدید | 43 پست
واقعاحیف شد هرچی ب شوهرم گفتم گفت نمیشه چون خونه داریم

من مادرشوهرم خونه ب نام خودش بود ب اسم پدر شوهرم ثبت نام کرد الان پیام تشکیل پرونده واسشون اومده ولی ما ک هیچی نداشتبم هنوز پیامش نیومده

واسه موفقیتم یه صلوات بفرستید لطفا🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه تعلق نمیگیره

چرا خیلیا اینجوری بودن بهشون تعلق گرفت میگم من دوستم واسه این شهر نبود ۹ ماه فقط داره اینجا زندگی میکنه ولی واسش پیامک اومده بیا تشکیل پرونده

واسه موفقیتم یه صلوات بفرستید لطفا🙏
واقعا چطوری؟ چون یکی از شروط اینه به اسم اعضای خانواده نباشه

نمیدونم واقعا حس میکنم قوانیشنون الکیه شایدم موقع تشکیل پرونده ردشون کنن ولی فعلا اونا ۱ قدم از ما جلوترن واسه اونا ک شرایط نداشتن پیام تشکیل پرونده اومده ولی واسه ما ک همه شرایطو داشتیم خبری نیس

واسه موفقیتم یه صلوات بفرستید لطفا🙏
ببخشید یک سوال داشتم چقدر باید واریز کنیم اگر مورد تاییدقرار بگیریم چه جوریاست کلا..ممنونم میشم بگید ...

راستش من شنیدم ۴۰ میلیون ولی هنوز کامل مشخصش نکردن احتمالا شهرا باهم فرق داشته باشه

واسه موفقیتم یه صلوات بفرستید لطفا🙏
راستش من شنیدم ۴۰ میلیون ولی هنوز کامل مشخصش نکردن احتمالا شهرا باهم فرق داشته باشه

برا ما هنوز پیامک نیامده ولی توی دوتا منطقه زمین دادن دوستم گفت گفتن انتخاب کنید کدوم منطقه رو میخوایید یکی از منطقه ها ۴۰ تومن اون یکی منطقه ۶۰ تومن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792