2777
2789
عنوان

مسکن ملیییییی

226 بازدید | 43 پست

سلام بچه ها من یه دوست داشتم میگفتم مسکن ملی بهت تعلق نمیگیره چون ۵ سال توی این شهر سکونت نداشتی فقط۱سال سکونت داشت بعد شوهر هردوتامون ثبت نام کردن ما۱ ماه زودتر ثبت نام کردیم الان برا اونا پیام اومده بیاید تشکیل پرونده بدید واسه ما هنوز پیام نیومده😂من اصرار میکردم برید شهر خودتون ثبت نام کنید اینجا فرصتتون میسوزه بهتون تعلق نمیگیره حالا ضایع شدم😂کسی اینجا ثبت نام کرده پیام تشکیل پرونده اومده؟

واسه موفقیتم یه صلوات بفرستید لطفا🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام‌ شهر ما هم‌برای خیلی ها امده ولی برای ما نیامده ما همیشه ساکن این‌شهر بودیم و هیچوقت هم خونه ند ...

اره ما هم همینطور شدیم کافینت گفت منتظر باشید

واسه موفقیتم یه صلوات بفرستید لطفا🙏
سلام‌ شهر ما هم‌برای خیلی ها امده ولی برای ما نیامده ما همیشه ساکن این‌شهر بودیم و هیچوقت هم خونه ند ...

اره منم دوستم روز اخر ثبت نام کرد واسش اومد تازه واسه این شهر نیستن فقط ۱ ساله اینجان

واسه موفقیتم یه صلوات بفرستید لطفا🙏
اره برا ما اولش در حال برسی بود حالا شده در انتظار تایید استعلام ....صبر کنیم ایشالله برا هممون میاد

ان شاالله عزیزم اگ اون پیام تشکیل پرونده بیاد یعنی حتمی اوکیه ؟دیگ خیالمون راحت باشه ردمون نمیکنن؟

واسه موفقیتم یه صلوات بفرستید لطفا🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792