2789
عنوان

اسم دخترم..

| مشاهده متن کامل بحث + 1296 بازدید | 136 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اسم دخترمو گذاشتم نورا همه مسخره کردن  ولی یه درصد مهم نیست  من عاشقشم

خیلی زیباست

خدایا «حیات» ما رو چنان قرار بده ک در « ممات»ما «مردم» اندوهگین و«هرزه‌گان»شادمان شوند.                                               وهذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان!                من هموطنانی در ترکیه ،سوریه،یمن،امریکا،فلسطین،عراق ،فرانسه ،لبنان و... دارم و بیگانگانی در شهرهای ایرانم                                      💔همین قدر تلخ💔.                              
شوهرم فرمشو‌پرکرده دیگه تو بیمارستان

بله میتونی موقع شناسنامه گرفتن اسم دیگه ای بزاری

واقعا حانیه چه اسمیه؟ 

یه اسم امروزی براش انتخاب کن

حتما که نباید مذهبی باشه 

یه اسم غیرمذهبی بامعنی و تلفظ زیبا براش انتخاب کن

بچه گناه داره

یه اسمی براش بزار وقتی که رفت مدرسه مسخرش نکنن



صورت زیبا نمی آید به کار.،  حرفی از معنی اگر داری بیار
بله میتونی موقع شناسنامه گرفتن اسم دیگه ای بزاری واقعا حانیه چه اسمیه؟  یه اسم امروزی براش ان ...

الان هانیه به این قشنگی مسخرش میکنن؟ 🤔

بنظرم بهتر از اسمای امروزیه که نمیدونی اسم دختره یا پسر 😆

وا به این قشنگی

نمیدونم. اولا بهش میگفتن نورالدین. ومنم خیلی تند برخورد کردم. حتی بزرگترها.. ولی مصمم وایسادم و گفتم حتی اگه بزرگتر شه بجز نورا حتی بگید نور یا نوره یا نوالدین یا هرچی به مسخره اجازه نمیدم جوابتونو بده و این بی احترامی رو خودتون به خودتون کردید 

واییی نگی من اسم حانیه اس خیلی دوسشدددارم

اسم دخترمم اگ دختردارشدمم حتمامیذارم حلما

وشوهرم  و خاهرش مادرش هب مسخره میکنن میگن حلما قدیمیه 

ولی من اهمیت نمیدم میگم شک نکنید اسم حلمامیذارم هرجندم قدیمی باشه نباید تحت تاثیر حرف قراربگیری زودی

بله میتونی موقع شناسنامه گرفتن اسم دیگه ای بزاری واقعا حانیه چه اسمیه؟  یه اسم امروزی براش ان ...

خب الان اگه شناسنامش حاضر باشه که نمیشه دیگه ،

من صد تا اسم گفتم و همسرم با همش مخالفت کرد تنها اسمس که نه نیاورد همسین حانیه بود .....الانم اگه میتونید میشه کامل توضیح بدین که به همسرم بگم 

اسم حانیه قدیمیه و امروزی نیست ولی خوشآهنگه

اصلا نمیدونم باید چه کار کنم یه حالت گرگرفتگی دارم که نمیذاره بخوابم خدا به دادم برسع واقعا خیلی احساس بدی دارم😭😭😭😓😓

بله میتونی موقع شناسنامه گرفتن اسم دیگه ای بزاری واقعا حانیه چه اسمیه؟  یه اسم امروزی براش ان ...

بهتر نیست شما هم مثل مهمان این خانوم رفتار نمی‌کردی،،،ما برای ترس از مسخره شدن باید دیگه از چه علایقی بگذریم،بهتر نیست ب بچه هامون یا بدیم فرار نیست هر چیزی ک سلیقه ما نبود مسخره کنیم ،

خدایا «حیات» ما رو چنان قرار بده ک در « ممات»ما «مردم» اندوهگین و«هرزه‌گان»شادمان شوند.                                               وهذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان!                من هموطنانی در ترکیه ،سوریه،یمن،امریکا،فلسطین،عراق ،فرانسه ،لبنان و... دارم و بیگانگانی در شهرهای ایرانم                                      💔همین قدر تلخ💔.                              
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز