سلام من الان سه ماهی میشه جنین هجده هفتمو سقط کردم و میخام این ماه اقدام کنم ولی همش استرس دارم ک باز هم سقط کنم ..من خیلی رحمم دیر میگیره ..کیا اقدامین؟چن وقته اقدام میکنید؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
شما چرا اقدام نمیکنی بیا با هم از این ماه شروع کنیم دلو بزن به دریا ایشالا ک خدا بچه های سالم بهمون. ...
میخوام وزن کم کنم، ان شاءالله تصمیم گرفتم سال دیگه اقدام کنم، عاشق بچهام، ان شاءالله خدا به همه سالم و صالح بده، بعدم همسرم یه کوچولو پایه نیست نه اینکه بچه نخواد ولی خودش خیلی لوسه باید اخلاقش رو درست کنه هی بهم استرس میده، باید اول اینو بزرگ کنم🤭😆😆😆
God help me to be strong enough not to lie to myself