2777
2789
عنوان

کودک آزاری

1157 بازدید | 41 پست

سلام خانمم امروز اتفاقی به پسرم توضیح میداد که بعضی از جاهای بدنش خصوصیه که ناخوداگاه پسرم که ۸ سالشه گفت که دوتا از پسرهای ساختمان که از خودش بزرگترن اذیتش کردن ضمنا من خودم مشکل اعصاب و روان دارم میخواستم بروم همون لحظه با خانواده هاشون صحبت کنیم که به نتیجه رسیدم اگر خودم بروم از کوره در بروم و بعد به خانمم گفتم ضمنا اون دو پسر همسایه پسر یکی از همسایه های دیگه رو هم اذیت کرده بودن که پسرم گفت و قرار شد خانمم با زن همسایه بروند صحبت کنن و بعد از صحبت  و خانواده که پسرهاشون اذیت کرده بودن انکار کردن جالبه پسرها ظاهرشون رو موجهه و مسجدی نشان داده بودن که کسی بهشون شک نمی کردن حالا من خانمم خیلی ناراحتیم که چنین اتفاقی برای بچه امون افتاده که از لحاظ روحی صدمه ببینه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همین قد بدونین زمونه ناجوری شده به بچه ۸ساله هم رحم نمیکنن

یه جور شده ادم میترسه پسرشو بفرسته از خونه بیرون چه برسه به دختر

خذک توسرشون عوضیا

اگه کارتوخونه 😍میخوای تاپیکامو ببین.😘👌

چرا ميذاري بچه ٨ ساله تنها بيرون بره؟!!

اه اعصابم خرد شد


ميشه لطفا براي حل مشكل مادرم دعا كنيد؟😔 ، لطفا اگه دعا كرديد بهم بگيد تا براتون حمد و ذكر يونسيه بخونم، خيلي سخته مادرت جلوي چشمات آب بشه و هيچكاري ازت برنياد، خدا رو بابت تمام نعماتي كه به من ارزاني داشته، شكرميكنم، ممنون ميشم در تاپيك چالش ناشناسم شركت كنيد🙂🌹 https://harfeto.timefriend.net/16393378956800

الان ک دیگه این اتفاق افتاده بهتر پسرتون و تحت نظر مشاور بزارید برای کمرنگ شدن این اتفاق‌ و اینکه حتما خودتون ی تذکر محکم و جدی ب اون پسرا بدید و بگید یکبار دیگه خطایی ازشون ببنیدی حتما قانونی پیگیری میکنید

نیازی نبود اسم مسجد روبیارید همون که می گفتید ظاهر موجه کافی بود 

میشه لطفا برای شادی روح پدرم،پدرشوهرم،خواهرزادم و پدرش یه صلوات مهمونم کنید؟❤..............................خدای من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم ات میکنم در هیاهوی بازار … در خستگی هنگام نماز ! در وسوسه های نفس ام… نمیدانم…. اما ، گاهی تو را گم میکنم مثل کودکی که در بازار دستان مهربان مادرش را رها کرده به تماشای عروسکی مشغول است…! بعد میبیند مادرش نیست و هیچ عروسکی او را خوشحال نمیکند…! 💙💙💙💙💙💙درمانگر طب فشاری هستم،اصلاح مفاصل وماساژ پیشرفته سوالی داشتید درخدمتم 😊😊
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز