بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
عه یعنی خوب نیس؟ خسته شدم از ژیلت هم تیره کرده بدنمو
من از دکتر پوستم پرسیدم گفت عوارص نداره خودمن از دست شیو دیگه نمیدونستم چیکار کنم ده جلسه رفتم بیشترش ریخت بقیشم متل موی دسته
اما عمم همش ریخت بدش اینجوری شد دکتر طب سنتی بهش گفته لیزر کردی مواد زایدت نمیزنه بیرون واسه اونه ولی واقعا دستاش نابوده ،جوری که اب بهش میخوره یا چیزی خارش میگیره میخارونه ترک میخوره،واسه همین میگم جای خوب برو