2777
2789
سلام گلم  خیلی بهترم  ممنونم از احوالپرسیت راستش با این حجم کار تو خونه و شاغل بودن&nbs ...

عزیزم تا وقتی یاد نگرفتی کمی بیخیال باشی برای آی وی اف اقدام نکن چون چیزی که در بارداری خیلی  مهمه داشتن آرامش و بی تفاوت بودن  نسبت به اتفاقات اطرافه.🌹

چرا روش تربیتی خودتو قبول نداری؟ فکر میکنی ضعفت چیه؟ 

 مینا جون هرکاری بگم یا بخواد آخرش با داد زدن اون کار تموم میشه 

مثلا خیلی کنه و سمجه ،سمج ها نه اونطور ،طوری که همه میگن نه تنها من ،مثلا اگه بگم این هفته میریم سینما یا عصر میریم سینما از وقتی از خواب پاشه مثل ساعت کوک شده هر دقیقه تکرار میکنه میریم سینما ؟

یا مثلا قراره بریم پارک خب تو خونه ده بار که میگه میریم پارک ؟هربار میگم آره دیگه تکرار نکن،بعد سوار ماشین میشیم دم در میگه میریم پارک میگیم اره میریرم ،سرکوچه رسیدیم مامان میریم پارک ؟میگم اره ،سر خیابون رسیدیم میریم پارک ؟واین ادامه داره هر ۵ دقیقه یکبار تکرار کنه طوری که آخرش داد می‌زنیم اگه فقط یکبار دیگه تکرار کنی پارک بی پارک ،این موضوع رو تعمیم بده به همه چی ⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩

مثلا هرروز به من میگه من میرم مدرسه برای من سیب زمینی سرخ کنا میام خونه بوی سیب زمینی میاد میگم به به ،منم خیلی ضرر داره سیب زمینی میگم نه نمیشه دیروز خوردی و فلان میگه تو نامادری هستی 😐برای بچه سیب زمینی سرخ نمیکنی ،سر من داد نیزنی ،با من با عصبانیت حرف میزنی ،در خالیکه واقعا اینطور نیس مجبورم میکنه جدی حرف بزنم 

مثلا تو فیلما دیدید بچه ها ،والدبنشون بگن فلان کارو کن فوری چشم میگن از هر ده خواسته من به زور به یکیش چشم میگه اونم دستورات ساده مثلا میگم میشه لطفا کنترل بذی میگه نه یا مثلا میری برای مامان یک لیوان آب بیاری برمیگرده میگه من خدمتکار نیستم اه اه اه ،سه تا اه هم میزاره کنارش ،از دستش تی وی نمیشه نگاه کرد پارک ژوراسیک رو بگم تمام سری هاشو نگاه کرده و الان تازگی یک سری دیگشو زدیم هروز دوبار نکاه میکنه و کنارش پاپ کورن میخواد 😐😐

بخاطر همین فکر میکنم من درست تربینش نکردم که اینقدر حرف گوش نکنا و کنه و سمجه ،تا خواسته اشو عملی نکنی مدام تکرار میکنه و اگه نه بیاری قهر میکنه می‌ره اتاقش کیف برمیداره میگه من از این خونه میرم لباس میزاره توش 😂

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزممم چقدر خوبه که انقدر خوب و با آرامش پیش میری  ممنونم از راهنماییت آره کمال گرایی خیلی ب ...

عزیزم برنامه ریزی کن ،مثلا از شب قبل ناهارتو اماده کن 

دوست منم شاغله ،همیشه تو فریزرش پیاز سرخ شده برای تزیین ،پیاز تفت داده شده برای ماکرونی و خورشت اینا ،بادمجون سرخ شده ،توی ظرف یکبار مصرف کوچیکدرب دار هست به اندازه میزاره تو فریزر ،فریز میکنه 

حبوبات هم اماده پخته شده حتی عدسم میپزه میزاره 

میگه اگه فردا تصمیم به پختن برنج با خورشت کنم خورشتمو از شب قبل یا صبح زود دو ساعت زودتر بلند میشم خورشتمو میپزم اماده میشم صبحانه حاضر میکنم برنجمو خیس میکنم میرم سرکار ،گوجه فرنگی اماده کنسرو شده همیشه تو یخچالش داره 

کاراشم اینطوری که همیشه خونه اش تمیزه مثلا هرچیزی رو سرجاش میزاره و اصلا چیز اضافه دکوری اضافه تو خونه نمیزاره 

مثلا کابینت آشپزخانه‌ من پر وسایل برقی ،ولی اون هیوی نزاشته همشونو گزاشته تو کابینت ،تو سبد خشک کن سینک هیچ ظرفی نمیمونه همه رو بعد شستن زود خشک میکنه میزاره جاشون،هرشب قبل خواب هم میگه سرویس بهداشتی رو با پودر میشوره ،البته که تو شاغلی و وضعت با ما فرق میکنه ،ولی طبق گفته خودت فقط آشپزی میکنی چرا اینقدر شام و ناهار میپزی ،ناهار زیاد بزار برای شام هم بمونه یا شام یک چیز سبک بخورید مثل تخم مرغ املت عدسی  سالاد الویه،یکمم فرزتر شی کار زیادی نداره دونفر آدم چقدر ظرف درمیارید که تو ماشین میزاری فوری تو دستت به حای آبکشی بشور ،من خودم خیلی دستمال استفاده میکنم اونارو نمیندازم ماشین ،فوری تو دستم میشورم میندازم شوفاژ خشک میشه 

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
خونمون از نظر من بزرگه برای رسیدگی خب ببینه مثلا ماشین رو که روشن میکنم تا یه کاری تموم نشده باید ب ...

همون پنجشنبه برای گردگیری و جارو کافیه عزیزم ،در طول هفته هم غذا رو یکبار زیاد بپز دوتا بشقاب و دوتالیوانم شستن که کاری نداره فوری بشور به جای ماشین گزاشتن ،به خودت سخت میگیری وگرنه این کار ها سخت نیس 

من خودم خیلی فرزم ،یعنی به قول مامانم سارا با راه رفتن کار میکنه ،تو همینطور که راه میری کار هم کنه یعنی اینقدر فرز باش من راه میرم جلو رام نر کاری باشه انجام میدم راهمم میرم هر کمد و کشویی باز کردم برای رژ زدن یا پوشبدن لباس نامرتب باشه نمون لحظه تمیز میکنم ،الان چون مریضم نمیکنم یکم کارهام روی هم انبار شده مثل تو فقط میشورم و میپزم گردگیری جارو هفته ای یمبار یک خانم هست میاد کمکم 

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
https://www.ninisite.com/discussion/topic/6905768/اطلاعاتی-راجع-به-نی-نی-سایت-اسکرین

ممنون سحرجان🌹🌹🌹

اهدای عضو، اهدای زندگی🌹🌹🌹                                         من حامی اهداء عضو هستم. برای ثبت نام به سایت ehda.ir مراجعه کنید.♥️♥️♥️
https://www.ninisite.com/discussion/topic/6905768/اطلاعاتی-راجع-به-نی-نی-سایت-اسکرین

من اون تبلیغاتو نمیتونم ببندم 

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا

نتیجه یک تحقیق: گوشت ماکیان در ایران آلوده به یک انگل خطرناک است


🔹فانا: بررسی‌های محققان علوم پزشکی کشور نشان می‌دهد که در خصوص آلوده بودن گوشت ماکیان به نوعی انگل، نگرانی‌های جدی وجود دارد و باید در تولید و مصرف غذاهای آماده و نیمه آماده از چنین محصولاتی دقت کافی را به کار برد


🔹تیمی پنج نفره از محققان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اقدام به انجام پژوهشی کرده‌اند که در آن، میزان آلودگی مرغ و خروس‌های خانگی و پرورش صنعتی به انگل توکسوپلاسما گوندی مورد بررسی علمی قرار گرفته است


🔹آنها برای انجام این تحقیق، نمونه خون لخته شده سه گروه ماکیان پرورش خانگی، گوشتی و تخم‌گذار صنعتی را جمع‌آوری کرده و روی آنها، آزمایش سرولوژی انجام دادند تا حضور یا عدم حضور انگل توکسوپلاسما را تشخیص دهند


🔹نتایج این بررسی‌ها نشان داد که درصد قابل توجهی از ماکیان خانگی و صنعتی به انگل فوق آلوده بودند و باید اقدامات پیشگیرانه‌ای برای تهیه غذاهای بی‌خطر از گوشت چنین ماکیانی انجام شود

https://www.phana.ir/fa/doc/news/40248

اهدای عضو، اهدای زندگی🌹🌹🌹                                         من حامی اهداء عضو هستم. برای ثبت نام به سایت ehda.ir مراجعه کنید.♥️♥️♥️

سلام دوستان یه مشکلی پیش اومده امیدوارم منطقی راهنماییم کنید

برای من و همسرم مشکلی پیش اومده ک ب دست پدرم حل میشه ولی کاری نکرد منم خیلی دلم شکسته ازین طرف یه زنگی هم نمیزنن بپرسن چخبر مشکلتون حل شد؟نشد؟ 

یعنی پدرمادر اینجوری میشه مگه ؟؟؟!!!

مگه حداقل مسئولیت پدرمادر درقبال بچه هاشون محبت کردن نیست؟

اگه اینجوریه ک همیشه بچه ها باید خوب باشن و رعایت کنن همون بهتر بچه دار نشدم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز