مینا جون هرکاری بگم یا بخواد آخرش با داد زدن اون کار تموم میشه
مثلا خیلی کنه و سمجه ،سمج ها نه اونطور ،طوری که همه میگن نه تنها من ،مثلا اگه بگم این هفته میریم سینما یا عصر میریم سینما از وقتی از خواب پاشه مثل ساعت کوک شده هر دقیقه تکرار میکنه میریم سینما ؟
یا مثلا قراره بریم پارک خب تو خونه ده بار که میگه میریم پارک ؟هربار میگم آره دیگه تکرار نکن،بعد سوار ماشین میشیم دم در میگه میریم پارک میگیم اره میریرم ،سرکوچه رسیدیم مامان میریم پارک ؟میگم اره ،سر خیابون رسیدیم میریم پارک ؟واین ادامه داره هر ۵ دقیقه یکبار تکرار کنه طوری که آخرش داد میزنیم اگه فقط یکبار دیگه تکرار کنی پارک بی پارک ،این موضوع رو تعمیم بده به همه چی 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
مثلا هرروز به من میگه من میرم مدرسه برای من سیب زمینی سرخ کنا میام خونه بوی سیب زمینی میاد میگم به به ،منم خیلی ضرر داره سیب زمینی میگم نه نمیشه دیروز خوردی و فلان میگه تو نامادری هستی 😐برای بچه سیب زمینی سرخ نمیکنی ،سر من داد نیزنی ،با من با عصبانیت حرف میزنی ،در خالیکه واقعا اینطور نیس مجبورم میکنه جدی حرف بزنم
مثلا تو فیلما دیدید بچه ها ،والدبنشون بگن فلان کارو کن فوری چشم میگن از هر ده خواسته من به زور به یکیش چشم میگه اونم دستورات ساده مثلا میگم میشه لطفا کنترل بذی میگه نه یا مثلا میری برای مامان یک لیوان آب بیاری برمیگرده میگه من خدمتکار نیستم اه اه اه ،سه تا اه هم میزاره کنارش ،از دستش تی وی نمیشه نگاه کرد پارک ژوراسیک رو بگم تمام سری هاشو نگاه کرده و الان تازگی یک سری دیگشو زدیم هروز دوبار نکاه میکنه و کنارش پاپ کورن میخواد 😐😐
بخاطر همین فکر میکنم من درست تربینش نکردم که اینقدر حرف گوش نکنا و کنه و سمجه ،تا خواسته اشو عملی نکنی مدام تکرار میکنه و اگه نه بیاری قهر میکنه میره اتاقش کیف برمیداره میگه من از این خونه میرم لباس میزاره توش 😂