2777
2789
چیزی به ذهنم نمیرسه سحر جان🤔🤕

مینا جون بیا از دسته گل هایی که اول ازدواج به آب دادیم تعریف کنیم.😅😅

اول خودم میگم ..اولین برنجی که پختم تهش سوخته بود و بوی دود میداد .برنج ها رو ریختم توی قابلمه دیگه و اصلا به روی خودم نیاوردم .به همسرم هم گفتم این برنج دودیه از شمال آوردن .اون بنده خدا هم باورش شده بود ..البته بعدا راستش رو گفتم .😆😆😆


چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مینا جون بیا از دسته گل هایی که اول ازدواج به آب دادیم تعریف کنیم.😅😅 اول خودم میگم ..اولین برنجی ...

تا چند سال اول بعد از ازدواج ،بلد نبودم کیک بپزم و همیشه خراب میشد و مجبور میشدم بریزمشون دور .

همسرم می گفت تو رو خدا تو کیک نپز، هر وقت خواستی بگو از بیرون می خرم .😂😂😂

تا چند سال اول بعد از ازدواج ،بلد نبودم کیک بپزم و همیشه خراب میشد و مجبور میشدم بریزمشون دور . همس ...

منم یه بار میخواستم یه مدل پیراشکی درست کنم که به جای خمیر پیراشکی باید از سیب زمینی پخته و له شده استفاده میکردم ولی خب خیلی کار سختی بود نتونستم. بماند که چقدر اسراف شد و ریختم دور تهش شد یه کوکو سیب زمینی که با یه لایه مواد پیراشکی

یه دفعه هم مهمون داشتم همراه غذای اصلی سوپ جو پختم آخر کار آبغوره ریختم ولی از دستم در رفت زیاد ریختم و برای جبرانش نمک اضافه کردم مهمونا سر رسیدن و مزه غذا رو نچشیدم. موقع غذا خیلی هم اصرار میکردم که بخورید از دیشب رو بخاری گذاشتم حسابی جا افتاده بیچاره ها خوردن ولی پدرشوهرم به شوخی گفت تا خودت نخوری من دیگه نمیخورم وقتی خوردم آب شدم از خجالت و بلافاصله ظرفای سوپو با شوهرم جمع کردیم بعد شام نذاشتم کسی بیاد ظرف بشوره و کمکم کنه تا گند کاریم کمرنگ تر بشه  

یه دفعه هم مهمون داشتم همراه غذای اصلی سوپ جو پختم آخر کار آبغوره ریختم ولی از دستم در رفت زیاد ریخت ...

😂😂😂😂😂خیلی بامزه بود.

من اول ازدواج یه شهر دیگه بودم و نمی تونستم به مادرم بگم بیاد کمکم.اولین باری که عموم و همسرش اومدن همش دعا می کردم که زن عموم بیاد تو آشپزخونه و راهنماییم کنه چون خیلی هول شده بودم .اون هم نیومد و یادمه به چه بدبختی کارهامو روبه راه کردم .حتی چون عجله داشتم در دیگ زود پز رو زود باز کردم و بخارش خورد به شکمم و سوختم ولی  به روی خودم نیاوردم .🥴🥴

نتیجه میگیریم که باید به تازه عروس ها کمک کنیم .😅😇

😂😂😂😂😂خیلی بامزه بود. من اول ازدواج یه شهر دیگه بودم و نمی تونستم به مادرم بگم بیاد کمکم.اولین ...

اوایل عقدمون رفتم خونه مادر شوهرم 

اومدم کمک کنم برا غذا مادر شوهرم گفت عدس ها رو گذاشتم دمی عدس درست کن 😳

منم تا بحال اصلا دمی عدس درست نکرده بودم و همیشه  عدس پلو درست کرده بودم با   برنج آب کش شده. 

همون موقع عمو و زنعموی شوهرم هم اومدن احوال پرسی 

مونده بودم چه کنم هر چی شوهرم رو صدا میزدم گرم حرف زدن بود و نمیفهمید باید بیاد 🤦🏻‍♀️

آخرشم برنج شفته شد و همه فهمیدن 🤣🤣🤣

خواهر شوهرم میگفت عیب نداره روغن داغ میریزیم بالاش خوب میشه 😆


چقدر اون شب خجالت کشیدم. 

نور خواهی مستعد نور شو.... 

یه خاطره دیگه بگم 😂

یه روز همسرم یه خروس ذبح شده گذاشت تو حیاط خونمون و گفت یادت باشه اینو ببریم مامان تمیزش کنه. 


عصرش می‌خواستیم بریم خونه مادر شوهرم اون موقع موتور داشتیم و منم چون حامله بودم نمیتونستم سوار موتور شم.


شوهرم گفت من جایی کار دارم باید با موتور برم ازون ور میام خونه مامان تو هم خروس رو بردار و برو. 


گفتم باشه..... انقدر گفت خروس یادت نشه ببریش نمونه تو حیاط آخر سر گفتم بسه دیگه اصلا مغز من اندازه جلبک و پلانگتونِ اگه یادم رفت 

من زودتر راه افتادم وسط راه کنار خیابون بودم دیدم یکی از پشت سرم بوق میزنه گفتم لابد مزاحم ولش کن 

هی بوق میزد میگفت خروس خروس.... خروس خروس 🤔🤣🤣🤣🤣🤣

آخر سر دیدم شوهرم با موتور پشت سرم و خروس هم جلو موتور آویزونه و هی اشاره میکنه میگه خروس خروس جلبک  😂😂😂😂😂😂


نور خواهی مستعد نور شو.... 
مینا جون بیا از دسته گل هایی که اول ازدواج به آب دادیم تعریف کنیم.😅😅 اول خودم میگم ..اولین برنجی ...

😂😂....من از این مدل دست گلها آب ندادم کلا کم پیش میاد غذام بسوزه یا خراب بشه ولی بعد ازدواج اصلا بلد نبودم مرغ پاک کنم چون اصلا تو خونمون این کار و انجام نمی‌دادم یه روز مادرشوهرم مرغ خرید تعدادش زیاد بود رفتم تو حیاط کمکش مثل بچه های که تازه قراره تاتی تاتی راه بیافته یه چشمم به دست مادرشوهرم بود یه چشمم به دست خودم😁 مثلا می خواستم متوجه نشه بلد نیستم بهم گفت خودت و اذیت نکن نمیتونی پاشو برو تو خونه😂یه روز خواستم کیک یزدی بپزم اندازه روغن نوشته بود 1/2

پیمانه منم 1 لیوان و نصف روغن ریختم توش 😁کیکم حاضر شد دیدم روغن ازش تراوش میکنه جاتون خالی شوهرم برد هیئت پخش کرد بین رفقاش چه به به و چه چهی میکردن 😂ظاهرا یا کیک یزدی ندیده بودن یا اینکه نخورده بودن تابحال دیگه از این دو حالت خارج نیست🤣

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹

سلام عزیزان 

خاطره هاتون عالی بود😂 

این سوتی مشترک من و همسرمه 

سالای اول ازدواج بود ما همیشه چون خونه بزرگترا میرفتیم تا چند روز با خودمون میگفتیم فعلا کسی خونه ما نمیاد ،خرید میوه و شیرینی رو روزهای بعد انجام میدادیم 

یه بار روز اول یا دوم عید بود که خودمون عازم رفتن به مهمونی بودیم که یه دفعه زنگ خونه رو زدن ،دختر خاله شوهرم با همسرش و بچه هاش اومدن ،خیلی ضایع شدیم از خجالت آب شدیم اوففففف 

کاش اونموقع آیفون تصویری بود که حداقل در و باز نمیکردیم😅 

😂😂....من از این مدل دست گلها آب ندادم کلا کم پیش میاد غذام بسوزه یا خراب بشه ولی بعد ازدواج اصلا ب ...

آخه یک لیوان و نصفی روغن 🤣🤣🤣🤣

منم مرغ پاک نمیکنم هر موقع انجام دادم دستم بریده  یا مرغ رو عجیب غریب از هم بدر کردم 😂

یکی دو مرتبست شوهرم میگه تمیز کن یاد بگیری 

دفعه پیش دو تا مرغ رو کلی زمان برد تا تمیز شد 🤦🏻‍♀️

نور خواهی مستعد نور شو.... 
آخه یک لیوان و نصفی روغن 🤣🤣🤣🤣 منم مرغ پاک نمیکنم هر موقع انجام دادم دستم بریده  یا مرغ رو ...

تصور اون یه لیوان نصف روغن حالمو بد میکنه 😖إن شاالله امام حسین قبول کنه از ما😁😁😂فکر کنم اون دنیا ازم بخوان یه دور دیگه از همین مدل کیک یزدی ها درست کنم (چون واقعا کار هرکسی نیست 1/2 لیوان و با 1 لیوان و نصف  قاطی کنه) بعد بریزن تو حلقم🤣🤣

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز