2777
2789
عزیزم باهم حرف زدیم،بهترم خداروشکرحال دلبری هم نداشتم براش

خداروشکررر

قوی باش دختر♥️♥️

ایشالله حال دلت همیشه عالی باشه😘😘

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست

سارای عزیزم 

امیدوارم حالت عالی باشه

خواستم ازت تشکر کنم ؛ بابا گوریو رو گوش دادم 😍😍تمام شد 

چقدر پدر مهربونی بود آخه دلم رفت براش😢

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خداروشکررر قوی باش دختر♥️♥️ ایشالله حال دلت همیشه عالی باشه😘😘

مرسی عزیزدلم،خیلییی رو خودم بابد کارکنم خودمم ایراد دارم

لبخند بزن چون لایق لبخندی😊تو لایق یه زندگی شاد هستی😌زندگیت به لبخندای تو احتیاج داره به قوی بودن تو . . .🌻💛 
وای فاطمه یه چیزی بگم 😮اتفاقا جایی که رفته بودیم مزار سهراب سپهری هم همونجا بود نتونستم عکس بگیرم ف ...

عه😍😍😍

چقدر عالی که رفتی... سفر کاشان تو برنامه ام هست ان‌شاالله که بشه بریم دوست دارم برم کاشان 

نور خواهی مستعد نور شو.... 
@minmer     @mehr623     @blue_sons     @m ...

سلام عزیزم 

من هستم ،هر روز به تاپیک سر میزنم میبینم خبری نیست میرم 

الان خوشحال شدم که دیدم پیام گذاشتید 

منم همچنان مشغول بچه هامم ،اونا امتحان دارن من فکرم پیششونه ،پسر بزرگم خیلی بی خیاله تا ظهر میخوابه بعد پا میشه درس میخونه 

نمیدونم پسرا اینطورین یا من حساسم خیلی باهاش کنتاکت دارم این روزا 

سلام عزیزم  من هستم ،هر روز به تاپیک سر میزنم میبینم خبری نیست میرم  الان خوشحال شدم که ...

سلام زهرا خانم نازنین 🌹🌹🌹

عزیزم اینقدر حرص نخور .دیگه تو این سن بچه ها خیلی به حرف پدرو مادر گوش نمی کنند که هیچ، لجبازی هم می کنند .فقط اگه خوابش به هم ریخته و یا خوب غذا نمی خوره و یا زود عصبانی میشه ممکنه علائم افسردگی خفیف باشه.

شاید هم به خاطر فشار زیاد درس و مدرسه خسته شده 

تو فقط بهش آرامش بده و بگو: پسرم هیچ کس از درس خوندن و مدرسه رفتن و امتحان دادن خوشش نمیاد ولی تمام آینده و شغل و کارت به همین کار بستگی داره و الان زحمت می کشی و عوضش درآینده یه شغل و درآمد خوب نصیبت میشه که می تونی با اون درآمد به همه خواسته هات برسی.

سلام عزیزم  من هستم ،هر روز به تاپیک سر میزنم میبینم خبری نیست میرم  الان خوشحال شدم که ...

راستی زهراجون دختر من هم دوست نداره صبح ها درس بخونه .بعداز ناهار هم که تا یکی دوساعت یا فیلم میبینه یا استراحت میکنه ولی عوضش از  عصر تا ساعت ۱۱ شب درس میخونه....عزیزم بزار خودش هرجوری راحته درس بخونه ،اذیتش نکن.

برعکسِ من ،همسرم همیشه حرص میخوره که بچه ها باید از صبح ساعت ۷ بیدار بشن و درس بخونند .!!

سراین قضیه من و شوهرم تفاهم نداریم .😄😄😄

یعنی هر روز ،تا میخواد بره بچه ها رو بیدار کنه من جلوشو میگیرم ولی بعضی وقت ها اون کارخودش رو میکنه😅

آره سفر جذابی بود اولش ترسیدیم خلوت بود  و پیشنهاد من به همسرم بود بعدش تو راه همسرم یه ماشین ...

آره خیلی وقته که نمیاد تایپیک إن شاالله هرکجا که هست سلامت باشه

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
قربونت برم ذوق زده شدم با پیامت😍😍به امیدخدا🥰🤲🏻🤲🏻

خودمم داشتم می نوشتم دلم ضعف رفت😄

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
زیارت قبول عزیزم 🌹 خوب کردی بچه ها رو بردی سفر یه آب و هوایی عوض کردین 

إن شاالله 🌸 🌸 ممنونم عزیزم، آره واقعا این سفر لازم بود

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
سلام زهرا خانم نازنین 🌹🌹🌹 عزیزم اینقدر حرص نخور .دیگه تو این سن بچه ها خیلی به حرف پدرو مادر گوش ...

عزیز دلممممم ممنون از حرفات 🌹

آره واقعا اقتصای سنشه ،درکش میکنم 

خوابش بهم ریخته چون زیاد از گوشیش استفاده میکنه و مدیریت نداره تو این مورد 

عصبانی نمیشه ،کلا مدلش پرخاشگر نیست و غذا خوردنش هم خوبه حالتای افسردگی نداره 

دقیقا حرفات رو دو سه روز پیش بهش گفتم 

گفتم میدونم درس خوندن سخته ولی ثمره اش خوبه و به درد خودت میخوره 

امیدوارم همه بچه ها عاقبت بخیر بشن ،من که همش دعا میکنم برای همه و بچه های خودم

راستی زهراجون دختر من هم دوست نداره صبح ها درس بخونه .بعداز ناهار هم که تا یکی دوساعت یا فیلم میبینه ...

وای منم مثل شوهرت فکر میکنم😂😂😂 

باور میکنی خودم محصل بودم اینجوری بودم ،یعنی از صبح بیدار بودم و میخوندم ایام امتحانات 

همین باعث شده از پسرمم اینجوری انتظار داشته باشم 

الان که گفتی دخترت مدل درس خوندنش مثل پسر منه یکم خیالم راحت شد😄 من فکر میکردم فقط پسرم این مدلیه 

از بعد از ظهر میخونه تا شب 

ولی خوب تو جلسه مدرسه گفتن که باید ساعتای درس خوندنو زیاد کنه چون از الان باید برای کنکور آماده بشه 

دلمم براش میسوزه ،چون خودم از سیستم کنکور و ورود به دانشگاه متنفرم ولی چاره ای نداریم 

به شوهرم میگم حیف که شرایطش رو نداریم که بچه هامونو برای تحصیل بفرستیم یه کشور دیگه 

  

نه  حدود هفت سالی ارتباط داشتیم جز خانوادمون بود  نسبتش رو نمینویسم چون حس میکنم کسی از ...

شیلان جون من فکر می کنم دلیل اینکه همیشه به یادش هستی و تو شادی و غم ازش یاد می کنی ،اینه که به صورت ناخودآگاه از اینکه  فراموشش نکردی و به یادش بودی ،احساس خوبی پیدا می کنی ،چون اینطوری حس میکنی که یه دوست وفادار و حقیقی هستی.

یعنی گاهی ما با خودمون فکر میکنیم که اگه خاطرات عزیزی رو فراموش کنیم ،خیلی بی وفا و بی عاطفه هستیم .


ولی به نظرمن دلیل اصلی اینکه همیشه به یاد اون عزیز هستی، اینه که به این کار عادت کردی و این عادت خوبی نیست .اینکه هر از گاهی و مثلا سالی یک بار به ذهنمون بیاد هیچ اشکالی نداره ولی اگه همیشگی باشه ممکنه بهت آسیب بزنه.

مثلا وقتی که توی یه مراسم جشن هستی و خوشحالی و میخندی ناگهان ،او به ذهنت میاد و ناخودآگاه حالت گرفته میشه و میگی آخی، حیف فلانی اگه زنده بود الان اینجا بود....

و اگه ناراحت باشی و دوباره او به یادت بیاد ،ناراحتیت بیشتر میشه و میگی بله دیگه دنیا همینه ..،همش غصه و غمه ،فلانی این همه آرزو داشت ولی توی جوونی رفت زیر خاک ...این چه دنیا ایه ..

 ما باید از زمان حال لذت ببریم و توی خیالمون ،دیگران رو همراه خودمون اینور و اونور نبریم .

من جلو جلو به دخترم این حرفها رو زدم چون یک بار که برای خاکسپاری یکی از اقوام رفته بودیم ،دخترانش خیلی برای مادرشون  بیتابی می کردند و جیغ می زدند و مرتب غش می کردند و دوباره از اول ...سنشون کم نبود و هرسه تا دخترش درحدود سی سالی داشتند .

همون جا به دخترم گفتم ،اگه روزی من مردم اصلا حق نداری این اداها رو دربیاری .چون مرگ یه امر طبیعیه و هرکسی یه روزی میمیره ....یکی زودتر یکی دیرتر .مرگ هم جزئی از زندگیه .

 چندین نفر که خیلی برام عزیز بودند الان فوت شدند ولی اگه بخوام به همه اونها فکر کنم ذهنم شلوغ میشه ، گاهی براشون فاتحه ای می خونم ولی هر روز بهشون فکر نمیکنم .


وای منم مثل شوهرت فکر میکنم😂😂😂  باور میکنی خودم محصل بودم اینجوری بودم ،یعنی از صبح بیدار ب ...

آره اتفاقا داشتم همین فکر رو می کردم .😂😂😂😂

یعنی سراین قضیه چند بار با همسرم بحث کردم ولی باز هم می بینم علاقه عجیبی داره که بچه ها رو صبح زود بیدار کنه تا درس بخونن.

حالا اگه نمره بچه ها کم بود ،می گفتم حتما حق با همسرمه ولی واقعا درسشون خیلی خوبه پس نیازی نیست که ما بهشون فشار بیاریم .


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792