2777
2789
وای منم مثل شوهرت فکر میکنم😂😂😂  باور میکنی خودم محصل بودم اینجوری بودم ،یعنی از صبح بیدار ب ...

عزیزم حتی اگه شرایطش رو هم داشتی باز هم صلاح نبود که یه پسر ۱۸ ساله رو تنهایی بفرستی خارج از کشور .باید دانشگاهشون رو تموم کنند بعد از اون می تونند ویزای دانشجویی بگیرند و برای ادامه تحصیل برن خارج .تا اون موقع هم سنشون میره بالاتر و هم عاقلتر میشن و می تونن از خودشون مراقبت کنند .

عزیز دلممممم ممنون از حرفات 🌹 آره واقعا اقتصای سنشه ،درکش میکنم  خوابش بهم ریخته چون زیاد از ...

زهرا جون تو خیلی مادر دلسوز و مهربونی هستی .❤❤

ولی اینقدر به خودت سخت نگیر چون حالا حالاها باید این راه طولانی رو بریم و مراقب بچه هامون باشیم .🌹🌹🌹

 



🍀راستی دوستان، امروز رفته بودم مدرسه پسرم دیدم مادر یکی از بچه ها نشسته داره گریه میکنه .پرسیدم چرا ؟گفت چون نگران امتحان ریاضی پسرم هستم .فکر کنم خیلی سخت بوده الان بچم اذیت میشه !!!

بهش گفتم به نظرت پسرت وقتی ببینه تو اینقدر براش غصه می خوری و نگرانی ،درآینده اگه حرف و مشکلی داشته باشه بهت میگه؟؟؟مطمئن باش هیچی بهت نمیگه .


حالا جالبه قبلا وقتی می گفتم پسرم تعریف کرده که دیروز فلان اتفاق تو مدرسه افتاده ،این خانم می گفت پس چرا پسر من هیچی نمیگه !

حالا امروز فهمیدم چرا 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چه جالب عجب جایی و انتخاب کردی واسه سفر😍😍آره به ما نزدیکه، اتفاقا کاربر خودساخته برای همون اطراف ب ...

وای ..مرسی میناجون این جاهایی که گفتی رو حتما یادم میمونه تا یه روزی از نزدیک ببینم .🌹🌹🌹اینقدر قشنگ تعریف کردی که حس کردم من هم پیشت بودم .

@khodsakhte28    کجایی دختر دلمون برات تنگ شده❤

دقیقا کجاس ؟منم اونروز تو فکرش بودم 

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
عزیزم حتی اگه شرایطش رو هم داشتی باز هم صلاح نبود که یه پسر ۱۸ ساله رو تنهایی بفرستی خارج از کشور .ب ...

منظورم این نبود که تنهایی بره خارج 

جزو ایده آلهام بود که تا بچه هام کوچیک بودن قبل ورود به دانشگاه بریم یه کشور دیگه ولی خوب شرایط زندگی ما کلا فرق میکنه ،من شوهرم نظامیه و اصلا حق خروج از کشور نداره مگر سفر زیارتی😓

زهرا جون تو خیلی مادر دلسوز و مهربونی هستی .❤❤ ولی اینقدر به خودت سخت نگیر چون حالا حالاها باید این ...

تو لطف داری عزیزم 

دائم شوهرم بهم میگه حرص نخور برا درس خوندن اینا 

ولی کلا پسرا موجودات بی خیالین این بهم ثابت شده 

خدا رو شکر هر اتفاقی براشون بیفته میان برام تعریف میکنن 

منم باید حواسم رو جمع کنم که بینمون فاصله نیفته و صمیمیت از بین نره

دقیقا کجاس ؟منم اونروز تو فکرش بودم  


آره واقعا منم خیلی به فکرشم مخصوصا اینکه روزای آخری که میومد یه مقدار سر رفت و آمد دخترش به  مشکل خورده بود خدا کنه الان مشکلش حل شده باشه 







سارا جون تو چطوری ،بهتری ؟ 

عزززیزممم، من عاشق هم سفر شدن با این جور آدم هام🌸🌸 ما معمولا به تنهایی سفر میکنیم چون آدم های اطرا ...

تنهایی راحت تره و‌جمعی حال بیشتری میده و کمی سخت تره

مثلا تنهایی میتونیی جایی که دوست داری بری غذا بخوری یا نخوری ،چی بخوری یا چی نخوری به خودت مربوطه ،تو هتل بمونی یا چادر یا حتی ماشین به خودت مربوطه و کسی ذخالت نمیکنه در عوض کمی کسل کننده هست چون بگو و بخند حتی بحث نیس توش 

اما جمعی یک جای دیدنی و گردش میری تنها نیس و کلی بحند و بگو هست ،اما همه چیزتون باید باهم هماهنگ باشید

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
آره واقعا منم خیلی به فکرشم مخصوصا اینکه روزای آخری که میومد یه نقدار سر رفت و آمد دخترش به  مش ...

مرسی زهرا جونم خوبم بدم نیس دارم کتاب صوتی که شیلان تو لیست معرفی کتابش نوشته بود ،وقتی زندگی دومت اعاز میشود که میفهمی یک زندگی بیشتر نداری ،رو گوش میدم و هماهنگ با اون تمرینا رو میکنم 

باید اول خودم بشناسم و به خودم کمک کنم،خودم تغییر کنم 

از طرفی کلی برگ مو هست که بپیچم ،سبزی درمه خریدم و عصر باید پاک کنم ،من هر سال دو قابلمه متوسط میپیچم میزارم فریزر بعد تو زمستان یا مراسمی ،مهمونی چیزی از شب میزارم بیرون یخش بازشه ،صبحش میپزم 

خودت چطوری عشقم ؟خوبی ؟

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
سارای عزیزم  امیدوارم حالت عالی باشه خواستم ازت تشکر کنم ؛ بابا گوریو رو گوش دادم 😍😍تمام شد ...

فدات شیلان جان 

منم کتاب صوتی وقتی زندگی دومت شروع می‌شود  رو دارم گپش میدم و تو مرحله اولشم یعنی همون مرحله که گفته خونه تکونی بیرون درون ،دور باطل و دور کمال ،فک کنم منم مثل اون کامیب دچار روزمرگی هستم،تا ۵۹ دقیق رو گوش دادم گفتم بزار این تنرینا رو کنم ادامه اش برم ،مثلا کلود روان‌درمانگر منم هست

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
آره اتفاقا داشتم همین فکر رو می کردم .😂😂😂😂 یعنی سراین قضیه چند بار با همسرم بحث کردم ولی باز هم ...

سحر جان من شاگرد موفقی بودم و از ساعت ۸صبح تا نصف شب روز بعد درس میخوندم ،البته اگه یک روز به امتخان تایم داده باشن ،برخلاف بقیه عاشق امتخان و درس بودم و دوست نداشتم روز تعطیلی باشه البته تو دوران دبیرستان ،راهنمایی و ابتدایی مخصوصا ازتدایی اصلا خوشم نمیومد چون هیچ وقت خاطره خوشی نه از مدرسه نه از دوستان مدرسه ام داشتم اما ۳سال اول دوم سوم دبیرستان بهترین سالام بودن و من هر یه سال شاگرد اول یا دوم کلاس بودم

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
شیلان جون من فکر می کنم دلیل اینکه همیشه به یادش هستی و تو شادی و غم ازش یاد می کنی ،اینه که به صورت ...

عزیزم درست میگی من عذاب وجدان میگیرم حس میکنم غذا بخورم فاتحه نفرستم نامردیه شاید نیازش باشه

یا چیزای اینچنینی

ممنونم ازت چندبار خوندم پیامت رو😘

سعی میکنم روی خودم کار کنم

عزیزم دور از جونت و آفرین بهت که انقدر دخترت رو قوی داری بار میاری

مامان و بابای من دقیقا مثل یه بچع عمل میکنن منو میبینن یادشون میوفته از مریضی هاشون بگن و همین باعث میشه من همیشه استرس و ترس از دست دادنشون رو داشته باشم و این حس رو چون من زیادی توجه میکنم بهشون بیشتر به من انتقال میدن

من اگر بچه داشته باشم حتما سعی میکنم مثل شما برخورد کنم واقعا وابستگی خیلی چیز بدیه 😢

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792