عزیزم درست میگی من عذاب وجدان میگیرم حس میکنم غذا بخورم فاتحه نفرستم نامردیه شاید نیازش باشه
یا چیزای اینچنینی
ممنونم ازت چندبار خوندم پیامت رو😘
سعی میکنم روی خودم کار کنم
عزیزم دور از جونت و آفرین بهت که انقدر دخترت رو قوی داری بار میاری
مامان و بابای من دقیقا مثل یه بچع عمل میکنن منو میبینن یادشون میوفته از مریضی هاشون بگن و همین باعث میشه من همیشه استرس و ترس از دست دادنشون رو داشته باشم و این حس رو چون من زیادی توجه میکنم بهشون بیشتر به من انتقال میدن
من اگر بچه داشته باشم حتما سعی میکنم مثل شما برخورد کنم واقعا وابستگی خیلی چیز بدیه 😢