آره سفر جذابی بود اولش ترسیدیم خلوت بود
و پیشنهاد من به همسرم بود
بعدش تو راه همسرم یه ماشین دید انقدر خوشحال شد 😀
گفت بابا اون بالا چیزی نیست برگردیم😖
وقتی رفتیم و رسیدیم انقدر برامون جالب و لذت بخش و زیبا بود که به همه میگفت برید تو اوج گرما اونجا ۱۵ درجه بود و چون لباس گرم نداشتیم نشد بمونیم 😀♥️
جدی؟! 😍😍کاش بیاد خودساخته خیلی وقته نیستش