2777
2789
به به😍😍 یعنی تو خونه گلاب گرفتی؟؟ دیگ مخصوصش رو داری؟

نه عزیزم، همسرم کارش پخش محصولات ارگانیکه هر سال 700،800کیلو گل می‌خره از همون اطراف میدیم به یکی از دوستان که کارگاه گلاب گیری داره برامون گلاب میگیره این عکس هم از همون کارگاه گلاب گیریه که امروز رفته بودیم 

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
نه عزیزم، همسرم کارش پخش محصولات ارگانیکه هر سال 700،800کیلو گل می‌خره از همون اطراف میدیم به یکی از ...

عزیزممم 

ایشالله پر روزی باشید😍😍

چه شغل خوبی داره همسرت

واییی تصور اونهمه گل هم برام رویاییه♥️

عزیزم میناجون شما ساکن کدوم شهرید؟

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما بخاطر شرایط کاریمون اصلا نمیتونیم یه سفر درست بریم از طرفی کاشان و یزد رو دوست دارم تنها بریم که ...

آره خب اگه کارمند باشید که نمیشه برنامه ی درست چید برای سفر، و البته داشتن بچه ی محصل که یه مقدار کار و سخت میکنه... چرا اقوام همسر اینقدر به ابراز وجودشون علاقه دارن😁

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
عزیزممم  ایشالله پر روزی باشید😍😍 چه شغل خوبی داره همسرت واییی تصور اونهمه گل هم برام رویای ...


إن شاالله ممنون از دعای خوبت🌹🌹ما مازندرانیم ساکن آمل

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
آره خب اگه کارمند باشید که نمیشه برنامه ی درست چید برای سفر، و البته داشتن بچه ی محصل که یه مقدار کا ...

خیلی سخته

البته بچه محصل خوبیش اینکه تعطیلات رو دارید و میشه برنامه چید

ولی خب ما شرایط کاری سختی داریم و امکان مرخصی گرفتن سخته برامون😢

نمیدونم والا 

منم آدم اخمو بد خلقی نیستم 

بعد ما سعی میکنیم لذت ببریم از همه چی

اونا هم این لذت بردن رو در کنار ما تجربه کردن و دوست دارن😐😐

حالا نگی چقدر از خودشون تعریف کردهااا این حس رو خانواده خودمم دارن البته که رعایت میکنن 

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
عزیزممم  ایشالله پر روزی باشید😍😍 چه شغل خوبی داره همسرت واییی تصور اونهمه گل هم برام رویای ...

پس جات حسابی خالی بود امروز، ماشین ماشین بار گل محمدی بود که تو جاده در رفت و آمد بود، توی کارگاه عطر گل مستت می‌کرد... 

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
إن شاالله ممنون از دعای خوبت🌹🌹ما مازندرانیم ساکن آمل

♥️♥️

وای عزیزممم😍

فیلبند رو رفتم نزدیکه بهتون 

عاشقش شدممم🥰 اون جاده هوا و منظره رو هرگز فراموش نمیکنم🥰

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
پس جات حسابی خالی بود امروز، ماشین ماشین بار گل محمدی بود که تو جاده در رفت و آمد بود، توی کارگاه عط ...

وااای خدای من😍😍😍

من از تعریفت هم یه حالی شدمم چه برسه به دیدنش♥️♥️

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
خیلی سخته البته بچه محصل خوبیش اینکه تعطیلات رو دارید و میشه برنامه چید ولی خب ما شرایط کاری سختی ...

عزززیزممم، من عاشق هم سفر شدن با این جور آدم هام🌸🌸 ما معمولا به تنهایی سفر میکنیم چون آدم های اطرافمون دو تا فاز متفاوتن هم سمت همسرم هم سمت خودم برای همین سفر تنهایی و ترجیح میدیم، من دوران مجردیم با خانواده و البته اطرافیان(عموها و خانواده هاشون) که معمولا بالای 30نفر می‌شدیم هر سال میرفتیم سفر اوایل ازدواج سفر این مدلی تنها یه مقدار برام عجیب بود ولی کم کم عادت کردم و الان ازش لذت میبرم. 

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
♥️♥️ وای عزیزممم😍 فیلبند رو رفتم نزدیکه بهتون  عاشقش شدممم🥰 اون جاده هوا و منظره رو هرگز ف ...

چه جالب عجب جایی و انتخاب کردی واسه سفر😍😍آره به ما نزدیکه، اتفاقا کاربر خودساخته برای همون اطراف بود 

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
وااای خدای من😍😍😍 من از تعریفت هم یه حالی شدمم چه برسه به دیدنش♥️♥️

🤗🌷🌷🌷قربونت برم إن شاالله به زودی و البته تو فصلش بتونید برید سه تایی( با تو دلیت یا تو بغلیت😁) و از سفر لذت ببرید 

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
شاداب جان ما اینروزها رو سپری کردیم تهش هیچی نیست آشتی میکنید به روال آدی برمیگردید و با یه بغل ک ...

عزیزم باهم حرف زدیم،بهترم خداروشکرحال دلبری هم نداشتم براش

لبخند بزن چون لایق لبخندی😊تو لایق یه زندگی شاد هستی😌زندگیت به لبخندای تو احتیاج داره به قوی بودن تو . . .🌻💛 
عزززیزممم، من عاشق هم سفر شدن با این جور آدم هام🌸🌸 ما معمولا به تنهایی سفر میکنیم چون آدم های اطرا ...

قربونت برم😍😍

سفرهای دست جمعی خیلی خوبه به شرط اینکه در کنارش سفر دو نفره هم داشته باشه آدم 

ما دو سال اول رو تنهایی سفر میرفتیم خیلی خوش میگذشت اما انقدر نرفتیم و با جمع رفتیم که یادمون رفته انگار🤣

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
چه جالب عجب جایی و انتخاب کردی واسه سفر😍😍آره به ما نزدیکه، اتفاقا کاربر خودساخته برای همون اطراف ب ...



آره سفر جذابی بود اولش ترسیدیم خلوت بود 

و پیشنهاد من به همسرم بود

بعدش تو راه همسرم یه ماشین دید انقدر خوشحال شد 😀

گفت بابا اون بالا چیزی نیست برگردیم😖

وقتی رفتیم و رسیدیم انقدر برامون جالب و لذت بخش و زیبا بود که به همه میگفت برید تو اوج گرما اونجا ۱۵ درجه بود و چون لباس گرم نداشتیم نشد بمونیم 😀♥️

جدی؟! 😍😍کاش بیاد خودساخته خیلی وقته نیستش

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
🤗🌷🌷🌷قربونت برم إن شاالله به زودی و البته تو فصلش بتونید برید سه تایی( با تو دلیت یا تو بغلیت😁) ...

قربونت برم ذوق زده شدم با پیامت😍😍به امیدخدا🥰🤲🏻🤲🏻

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792