خواهش میکنم عزیزم
کار خوبی کردی سارا جان تو عصبانیت فقط سکوت کنین تا شرایط بدتر نشه
کم کم تو مواقع عادی و حال خوب بهش بفهمون لیل بهت نیاز داره و بزرگ شده اولین مرد زندگیش تو هستی و روت حساب باز میکنه
نذار ازت دور شه و این محبت رو بیرون دریافت کنه
بهش با آرامش بگو تکیه گاهی و حالا که مسئولیت رو شونه ات هست باید بیشتر مراقب روان دخترمون باشی.
انشاالله کم کم و به مرور همه چیز درست میشه