@yagnur
سارای قشنگم فکر کن تو یه پرنده هستی که تو یه اتاق بسته گیر کردی وفقط یه پنجره کوچیک بالای دیوار هست تو از همون پنجره داخل شدی ولی الان بخاطر استرس و ترس یادت شده اون پنجره رو
بجای اینکه به در و دیوار بزنی و بال هات رو خونی کنی و به خودت آسیب بزنی باید تمرکز کنی و اون پنجره رو پیدا کنی
شرایط الان تو اون اتاق بسته هست و خودت اون پرنده و پنجره راه رهایی و بال زدنت راهکار رهایی
عزیز من یه بار دیگه هم بهت گفتم خودت رو سپر بلا نکن
انقد دیگران و حرفشون برات مهم نباشن و تأثیر تو زندگیت نذارن.
سارا جانم اول باید خودت رو پیدا کنی و آرامش داشته باشی و این آرامش رو به خانواده ات منتقل کنی
راهنمایی دوستان خیلی خوب بود.
یه بار بعد اون چیزی که باب میلت نیست دعوا نکن و بحث نکن فقط بی تفاوت و یا قاطع و جدی باش
به حرف های خانواده همسرت و یا خودت دل نده
مادر شوهرت زنگ زد و گله کرد خیلی قاطع بگو شما هم به اندازه وظیفه تون باید تلاش میکردین
نقش قربانی نداشته باش که هر کس بی مسئوليتیش رو گردنت بندازه
با همسرت هم قاطع و جدی برخورد کن....
میدونم سخت هست تغییر شرایط ولی نشدنی نیست.
حداقل اگه میدونی که آقا حامد باز هم عوض نمیشه بخاطر خودت و لیا تو عوض شده
انشاالله روی همسرت هم اثر میذاره.