مادرشوهرت خودش نتونسته پسرشو اون جور که می خواد تربیت کنه حالا تو رو میندازه وسط که با همسرت دعوا کنی و زندگی شما دوتا به هم بریزه...! بیشتر مردایی که به مشروب رو میارن ،به خاطر رفتار غلط مادرشونه.
شیلان خیلی قشنگ بهت توضیح داد که نباید ادای یه مادر رو دربیاری و فقط با زبون خوش می تونی روی همسرت اثر بزاری .
می دونم که چه قدر عمل کردن به این حرفها سخته ولی لااقل اگه نمی تونی شوهرت رو درست کنی ،به حرفهای مادرشوهرت و بقیه هم اهمیت نده چون اونها با سرزنش هاشون، دارن کاری می کنند که تو احساس کنی ،خودت مقصری و نمی تونی از پس شوهرت بربیای.
من فکر می کنم، بیشتر ناراحتی و نگرانی تو از اینه که خانواده ها همیشه تو رو مسئول کارهای همسرت می دونن و هر اتفاقی که بیفته اون کسی که باید جواب پس بده تویی.
مثلا چند وقت پیش که آقا حامد به مهمانی نیومد خانواده خودت، گفتن تو باید اونو راضی می کردی !!
اگه مشروب بخوره ،میگن تو چه زنی هستی که نمی تونی جلوی شوهرت رو بگیری!!
ساراجون ،تو هیچ تقصیری نداری عزیزم و اصلا با زور و دعوا نمی تونی شوهرت رو کنترل کنی .پس اینقدر به بقیه جواب پس نده و هرکسی چیزی گفت :بگو حامد بچه نیست که من مواظبش باشم .