2777
2789
الان این رفتار مادرانه طوریه براش بنویس حامد عزیزم از من دلخور نشو وقتی میرنجم با دوستات ساعت ها و ...

چه قدر خوب نوشتی اینو حتما بهش میگم 

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
خب اینم درست نیست  همون موقع آرومش کن و بگو حامد این رفتارت با لیا اون رو از تو دور میکنه  ...

به خصوص دخترم خیلی دریافتش میکنه

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه قدر خوب نوشتی اینو حتما بهش میگم 

آره عزیزم 

روش صحبت کردنت رو عوض کن

تذکر نده 

مادرش نباش

دلبرانه و با اقتدار پیش برو

سرزنشش نکن


کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
به خصوص دخترم خیلی دریافتش میکنه

آره عزیزم 

یک زن قلب تپنده زندگی 

و همون حس و حال رو به شوهرش و بچه هاش میده

سعی کن رو خودت کار کنی و اونا هم دقیقا بعد از چندماه مثل تو میشن

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
آره عزیزم  یک زن قلب تپنده زندگی  و همون حس و حال رو به شوهرش و بچه هاش میده سعی کن رو ...

اینو میدونم باید از خودم تغییرات شروع کنم ولی اونقدر اشوبم که اره بابد به خودم بیام باید اول از همه خودمو اروم کنم

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
چه قدر خوب نوشتی اینو حتما بهش میگم 

سارا 

مردها گاهی برای رهایی فکری

رو به دوست رفیق مشروب میارن

خیلی حواست رو بذه

و سعی کن آرامش فکری همسرت رو فراهم کنی تو خونه

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
اینو میدونم باید از خودم تغییرات شروع کنم ولی اونقدر اشوبم که اره بابد به خودم بیام باید اول از همه ...

عزیزم 

اول هرآنچه اذیتت میکنه رو لیست کن

بعد نفس عمیق بکش و راهکار پیدا کن

اخساسات مثبت و منفیت رو کنترل کن

وقتی به خودت مسلط شدی بعد جهان اطرافت رو تغییر بده

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
عزیزم  اول هرآنچه اذیتت میکنه رو لیست کن بعد نفس عمیق بکش و راهکار پیدا کن اخساسات مثبت و من ...

باید سرفرصت با ارامش اینکارو کنم الان اروم نیست اعصابم

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
باید سرفرصت با ارامش اینکارو کنم الان اروم نیست اعصابم

عزیزم به امیدخدا

دعا میکنم هرچی زودتر آروم بشی و همه چی باب میلت پیش بره🤲🏻♥️

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
دقیقا سحر نازنین اصلا نمیشه درد هم وطناهمون رو نادیده بگیریم  ماهم تو همین کشور زندگی میکنیم ...

کاش این مسئولین بی کفایت خودشون استعفا می دادن و می گذاشتن چند تا آدم تحصیلکرده و دلسوز ،به جای اونها 

مملکت رو اداره کنند .

هنوز نیومده بهم پیام داده ننتو باز کن بیا ویدیو کال منم نرفتم  بهش پیام دادم همه سرزنش میکنن م ...

مادرشوهرت خودش نتونسته پسرشو اون جور که می خواد تربیت کنه حالا تو رو میندازه وسط که با همسرت دعوا کنی و زندگی شما دوتا به هم بریزه...! بیشتر مردایی که به مشروب رو میارن ،به خاطر رفتار غلط مادرشونه.

شیلان خیلی قشنگ بهت توضیح داد که نباید ادای یه مادر رو دربیاری و فقط با زبون خوش می تونی  روی همسرت اثر بزاری .

 می دونم که چه قدر عمل کردن به این حرفها سخته ولی لااقل اگه نمی تونی شوهرت رو درست کنی ،به حرفهای مادرشوهرت و بقیه هم اهمیت نده چون اونها با سرزنش هاشون، دارن کاری می کنند ‌که تو احساس کنی ،خودت مقصری و نمی تونی از پس شوهرت بربیای.

من فکر می کنم، بیشتر ناراحتی و نگرانی تو از اینه که خانواده ها همیشه تو رو مسئول کارهای همسرت می دونن و هر اتفاقی که بیفته اون کسی که باید جواب پس بده تویی.

مثلا چند وقت پیش که آقا حامد به مهمانی نیومد خانواده خودت، گفتن تو باید اونو راضی می کردی !!

اگه مشروب بخوره ،میگن تو چه زنی هستی که نمی تونی جلوی شوهرت رو بگیری!!

ساراجون ،تو هیچ تقصیری نداری عزیزم و اصلا با زور و دعوا نمی تونی شوهرت رو کنترل کنی .پس اینقدر به بقیه جواب پس نده و هرکسی  چیزی گفت :بگو حامد بچه نیست که من مواظبش باشم .

@minmer     @mehr623     @blue_sons     @m ...

سلام عزیزم... میام پیام ها و می خونم ولی کامنت نمی‌ذارم، با همسرم اومدیم سمت کاشان برای کارش، چون فصل گلاب گیریه گل خریده باید بره گلاب بگیره من هم همراهیش کردم چون امتحان پسرم تموم شده فرصت و غنیمت دونستم  

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز