2777
2789
ببین سارا  خودت رو نباز سعی کن اول از همه آرامشت رو حفظ کنی در جواب خانوادش بگو شما خانوادش ...

ممنونم شیلان جان ببینیم چه میکنم دیگه برید خداتون شکر کنید شوهراتون سربه راه مثل این رفیق باز مشروب خور نیس

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
ممنونم شیلان جان ببینیم چه میکنم دیگه برید خداتون شکر کنید شوهراتون سربه راه مثل این رفیق باز مشروب ...


عزیزم دقیقا شوهر من به شدت رفیق بازه و مشروب خور🤣🤣🤣

البته که من با مشروب خوردنش هیچ مشکلی ندارم 

ولی رفیق بازی چرا 

که با درایت خداروشکر دیگه به میل خودش و بدون حتی یک تذکر من مشروب رو کنار گذاشته سالی یکی دوبار تو جشن و جمع مبخوره


کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنونم شیلان جان ببینیم چه میکنم دیگه برید خداتون شکر کنید شوهراتون سربه راه مثل این رفیق باز مشروب ...

فدات 

سارا بخوره مشروب تا جایی که بتو آسیب نزنه چه ایرادی داره؟!!


کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
فدات  سارا بخوره مشروب تا جایی که بتو آسیب نزنه چه ایرادی داره؟!!

سه شب پیشم خورده بود امشبم خورد 

نمیدونم دیگه چی بگم خودشم زیاد مبخوره نه یکی دو پیک

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
عزیزم دقیقا شوهر من به شدت رفیق بازه و مشروب خور🤣🤣🤣

اذیت نمیشی؟

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
اذیت نمیشی؟

نوشتم برات

شوهر من گذشته ی خیلی شلوغی داشته 

تو جمع دختر پسرا مشروب میخورده

رفیق باز بوده خیلی

اما بعد از ازدواج خیلی خیلی کمتر شد چون من بجای گیر دادن و تذکر و ادای مامانارو درآوردن سعی کردم از روش خاص خودم استفاده کنم 

الان سالی یکی دوبار تو جشن و مهمونی که باهمیم میخوره

منم گاهی پایه میشم😓

رفیق بازیش هم محدود شده به گیم و سرکارش

اونم بخاطر آرامشی که براش تو خونه ایجاد شده هست

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
نوشتم برات شوهر من گذشته ی خیلی شلوغی داشته  تو جمع دختر پسرا مشروب میخورده رفیق باز بوده خی ...

چقدر خوب تونستی رامش کنی 

الان من بگم خب برو با دوستات هرروز می‌ره بگم خونوادت فلان میگه می‌ره با اونا درمیافته روانیه

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
سه شب پیشم خورده بود امشبم خورد  نمیدونم دیگه چی بگم خودشم زیاد مبخوره نه یکی دو پیک

من همسرم خیلی سیگار میکشه

امروز رفته بودیم جایی دیدم سرفه کرد

بهش گفتم من اصلا دوست ندارم تذکر بدم بهت

چون سلامتیت برام مهمه یکی دوبار بهت گفتم نکش

اما عزیزم وقتی داری سرفه میکنی بهتر نیست کمش کنی خداروشکر نو که اعتیاد نداری به سیگار کشیدن( دقیقا به شدت هر نیم ساعت یه نخ میکشه) کل یک ساعتی که بیرون بودیم نکشید

من عاشق زندگیم و سلامتی همسرمم اگر نبودم اینقدر تحمل نمیکردم اخلاق گند خانوادش و رفتارهای استباه خودش رو ؛ اما یک چیزی رو خوب میدونم آدم هارو نسبت به هرچیزی منع کنی بیشتر حریص میشن تا وقتی هم آدم از یه چیزی لذت میبره آسیبش کمه مگر اینکه لذت نبره؛ من فکر میکنم بجای اینکه تذکر بدی نگرانیت رو بگی ث دلیلت برای اینکه دوست نداری اون کار انجام بده رو بگو و تمامش کن تذکر دادن رو 

تا اون نخواد نمیشه بچه که نیست

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
چقدر خوب تونستی رامش کنی  الان من بگم خب برو با دوستات هرروز می‌ره بگم خونوادت فلان میگه می‌ره ...

تازه اون به من میگه شیلان زیاد نخوریا🤣

ببین من نمیگم عینا کاری که من میگمو بکن 

من میگم ببین لم شوهرت چیه اون رو پیش بگیر 

اصلا شوهرت وقتی میخواد دخترت رو منع کنه از کاری از چه روشی استفاده میکنه توهم از اون روش اما در شان یه مرد استفاده کن

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
چقدر خوب تونستی رامش کنی  الان من بگم خب برو با دوستات هرروز می‌ره بگم خونوادت فلان میگه می‌ره ...

سارااااا قرار شد راجع به شوهرت از کلمات منفی استفاده نکنی

کلمات بار دارن و احساسات مثل انرژی از کسی به کس دیگه منتقل میشه و توی رفتارش بروز میکنه

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
من همسرم خیلی سیگار میکشه امروز رفته بودیم جایی دیدم سرفه کرد بهش گفتم من اصلا دوست ندارم تذکر بدم ...


اره اینبار این کارو میکنم میگم حامد نو بچه نیستی من تذکر بدم ،اما من نگران سلامتیتم ،نگران اینک دوستات معتاد کنن ،نگران این با اینحال رانندگی کنی ،به نظرت این رفتارت عاقلانه هست تا خرخره بخوریو بعد پشت فرمون بشینی ،از طرف فردا بلایی سرت بیاد اول از همه نگران این میشم که مردم مبگن زنش نتونسته جمعش کنه 

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
تازه اون به من میگه شیلان زیاد نخوریا🤣 ببین من نمیگم عینا کاری که من میگمو بکن  من میگم ببین ...

داد میزنه تحریمش میکنه

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
سارااااا قرار شد راجع به شوهرت از کلمات منفی استفاده نکنی کلمات بار دارن و احساسات مثل انرژی از کسی ...

چشم شیلان جان

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
اره اینبار این کارو میکنم میگم حامد نو بچه نیستی من تذکر بدم ،اما من نگران سلامتیتم ،نگران اینک دوست ...

الان این رفتار مادرانه طوریه

براش بنویس حامد عزیزم

از من دلخور نشو وقتی میرنجم با دوستات ساعت ها وقت میگذرونی 

من عاشق توام و تو رو برای خودم میخوام 

نمیخوام محدودت کنم که با دوستان در ارتباط نباشی اما من زن توام به هزار عشق و امید وارد زندگی تو شدم 

ما یک  دختر داریم که هرروز داره بزرگتر میشه و نیاز داره مهر و محبت و وقت بیشتری رو از تو دریافت کنه وگرنه عواقبش چندسال دیگه تو نوجوانی بروز میکنه و جبران ناپذیره

عزیزم بخاطر و من و لیا که تمام امیدمون بتو هست ازت میخوام مراقب خودت باشی و آرامش و شان زندگیمون رو بخاطر لذت زودگذر و چندساعت خدشه دار نکنی

من عاشقانه تو رو میپرستم و دلم نمیخواد کوچکترین آسیبی ببینی

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
داد میزنه تحریمش میکنه

خب اینم درست نیست 

همون موقع آرومش کن و بگو حامد این رفتارت با لیا اون رو از تو دور میکنه 

اول از همه باید اونقدر آرامش داشتی باشی و تغییر کنی که شوهرت تغییرات رو بفهمه و بخواد آرام بشه مثل تو

تو پر از استرس و آشوبی و همین باعث میشه اونا هم دریافتش کنن


کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792