من همسرم خیلی سیگار میکشه
امروز رفته بودیم جایی دیدم سرفه کرد
بهش گفتم من اصلا دوست ندارم تذکر بدم بهت
چون سلامتیت برام مهمه یکی دوبار بهت گفتم نکش
اما عزیزم وقتی داری سرفه میکنی بهتر نیست کمش کنی خداروشکر نو که اعتیاد نداری به سیگار کشیدن( دقیقا به شدت هر نیم ساعت یه نخ میکشه) کل یک ساعتی که بیرون بودیم نکشید
من عاشق زندگیم و سلامتی همسرمم اگر نبودم اینقدر تحمل نمیکردم اخلاق گند خانوادش و رفتارهای استباه خودش رو ؛ اما یک چیزی رو خوب میدونم آدم هارو نسبت به هرچیزی منع کنی بیشتر حریص میشن تا وقتی هم آدم از یه چیزی لذت میبره آسیبش کمه مگر اینکه لذت نبره؛ من فکر میکنم بجای اینکه تذکر بدی نگرانیت رو بگی ث دلیلت برای اینکه دوست نداری اون کار انجام بده رو بگو و تمامش کن تذکر دادن رو
تا اون نخواد نمیشه بچه که نیست