2777
2789
کاربری مامالی ترکیده😭😭😭😭 من خیلی دوسش دارم اگر با خبر شدید ازش خبرم کنید لطفا♥️

سلام شیلان جان 

آره ترکیده نی نی یار گفته حرف سیاسی زده باید خودش درخواست بازشدن بده 

میاد انشاالله دوباره 

نور خواهی مستعد نور شو.... 
سلام شیلان جان  آره ترکیده نی نی یار گفته حرف سیاسی زده باید خودش درخواست بازشدن بده  می ...


سلام عزیزم

جدی 

ایشالله بیاد

من خیلی دوسش دارم 

انگار خودمه ولی آزادتر

اگر باخبر شدی خبرم کن😘♥️

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم جدی  ایشالله بیاد من خیلی دوسش دارم  انگار خودمه ولی آزادتر اگر باخبر شدی ...

آره منم دوسش دارم پر از حس مثبت و خوبه 

چشم عزیزم 😘

نور خواهی مستعد نور شو.... 

سلام دوستان عزیزممم

من چند روزه به شدت درگیر کارهامم ولی بخاطر شرایط اصلا کارام درست پیش نرفته

از طرفی اصلا تمرکز ندارم انقدر برای مادران داغدار آبادان غمگینم

شدت ناراحتیم اونقدر زیاده که معده درد شدم😢😢

حتی چندبار برای اینکه حواسمو پرت کنم کتاب باباگوریو رو دانلود کردم صوتی گوش بدم اصلا نتونستم متوجه بشم چی به چیه😔😔


خواهرزادم انقدر ناراحت شده برای مردم آبادان نوشته خدا میدونستزمین جای خوبی نیست واسه همین اون بالاهاست😢همش ده سالشه 

بچه های سرزمینمون هم از بچگی با غم آشنا هستن 😔😔


خدایا حق مردم نجیب ما اینهمه غم نیست خودت کمکمون کن


ببخشید ناراحتتون کردم اما دلم میخواست بنویسم شاید کمی سبک شم

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
سلام دوستان عزیزممم من چند روزه به شدت درگیر کارهامم ولی بخاطر شرایط اصلا کارام درست پیش نرفته از ...

الهی خواهر زاده ات چه نازه 😔😍

عزیزم خودتو ناراحت نکن و خبرهای مربوط به اون حادثه دنبال نکن ،تو احساساتی هستی زود تخت تاثیر قرار میگیری 

من اصلا خبراشو دیگه دنبال نمیکنم وقتی میبینم اعصابم بهم میریزه خدا باعث و بانیشو لعنت کنه ،اتفاقی که افتاده دیگه ناراحت کنی خودتو و گریه کنی بیشتر اذیت میشی ،عزیزم تو خوزستان بودی ؟

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا

بچه ها منم اعصابم خرابه ولی طبق معمول همیشه از دست این حامد بیشعور 

باز رفیق بازیاش گل کرده ،قدر شوهراتونو بدونید 

قرار بود غروبی بریم پارک ،حاضر شدیم ،زنگ زده میگه دوستم که خواننده هست لایو گذاشته منو دعوت کرده مهمونی مردونه هست ،فلان میگه مرگ من بیا و فلان ،منم یکم عصبی شدم گفتم نمیری منم خیلی جا ها دعوت شدم نرفتم و یکم پشت تلفن بحث کردیم ،صرفا جهت اینکه من دهنمو ببندم میگه میرم دنبال پسر عمه ات با اون برم خیالت راحت و فلان ،و.... اعصابم داغونه داغونه میگه شمام حاضر شبد برید خونه مامانت منم گفتم تو خراب شده خودم میشینم کسی رو هم نمیفرستی خونه پیش من اعصاب هیچ کی رو نداره برگشته میگه درست حرف بزن فهمیدی و فلان 

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
سلام دوستان عزیزممم من چند روزه به شدت درگیر کارهامم ولی بخاطر شرایط اصلا کارام درست پیش نرفته از ...

حق داری شیلاجون .هرچقدر که بخوایم بی خیال باشیم ،نمیشه. واقعا حق مردم ما اینهمه دردو رنج نیست .😔😔

کاش اوضاع خوب میشد و روزی می رسید که همه مردم شاد بودن و  بابت آینده خودشون و بچه هاشون نگرانی نداشتن .


الهی خواهر زاده ات چه نازه 😔😍 عزیزم خودتو ناراحت نکن و خبرهای مربوط به اون حادثه دنبال نکن ،تو اح ...

بله😢

خب من نمیتونم نسبت به حال آدمها بی تفاوت باشم 

وقتی تصاویر یازده تا کارگری رو دیدم که روی بام بودن داشتن کار میکردن و یهو زیرپاشون خالی شد و ساختمون ریخت

یا اون دختر جوان و اون مادر که نشستن و منتظر جنازه بچه هاشونن

😔😔😔😔😔😔

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
بچه ها منم اعصابم خرابه ولی طبق معمول همیشه از دست این حامد بیشعور  باز رفیق بازیاش گل کرده ،ق ...

😔سارا 

دنیا ارزش نداره چرا انقدر خودت رو اذیت میکنی و همسرت رو هم؟!

اون میخواسته بره و قولش رو داده بجای تهدید سکوت میکردی و میگفتی من برنامه چیده بودم برای آخر هفتمون اما برو

از طرفی میدونی چرا مردها رفیق باز میشن؟!! چون تو خونه اونجوری که میخوان راحت نیستن و خوش نمیگذره بهشون

سارا جانم لطفا یکم با آرامش بیشتری برخورد با همسرت اینجوری با لجبازی و دعوا اون بیشتر ازت فاصله میگیره

من واقعا نمیدونم باید چی بگم همه ی ماها هرآنچه که باید رعایت کنی رو گفتیم و تو همچنان راه خودت رو پیش گرفتی😔


کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
حق داری شیلاجون .هرچقدر که بخوایم بی خیال باشیم ،نمیشه. واقعا حق مردم ما اینهمه دردو رنج نیست .😔😔 ...

دقیقا سحر نازنین

اصلا نمیشه درد هم وطناهمون رو نادیده بگیریم 

ماهم تو همین کشور زندگی میکنیم و دور از جون هممون و خانواده هامون یه روز ممکنه برای ماهم اتفاق بیوفته

😢😔

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
😔سارا  دنیا ارزش نداره چرا انقدر خودت رو اذیت میکنی و همسرت رو هم؟! اون میخواسته بره و قولش ...

میدونم شیلان ممنونم بخدا سرزنش های دیگران خالمو بدتر میکنه 

الان مادرشوهرم زنگ زده میگه چرا جلو شوعرتو نمیگیری از من گفتن ها،چرا میزاری بره ،از اون طرف میگه به عمت زنگ بزن یعنی چی این رفتن ها چون سوعرم با پسر عمم رفته ،منم گفتم پسرت دعوت کرده نه اون 

برادرشوهرم ۲۰ سالشه پیام داده من اینستا ندارم میگه شوهرت لایو کذاشته داره باز میخوره و فلان چرا اجازه میدی بذه دعوا نکن نزار بره 

منم گفتم به من چیزی نگید من از پسش برنمیام شما جلوشو بگیرید 

این زخم زبونا بیشتر ازارم میده فک میکنن بی عرضه ام و شوهرم برا حرفم تره خورد نمیکنه

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
میدونم شیلان ممنونم بخدا سرزنش های دیگران خالمو بدتر میکنه  الان مادرشوهرم زنگ زده میگه چرا جل ...


عزیزدلممم 

چرا اجازه میدی جرات کنن بهت بگن؟!

همین پیامهارو به همسرت منتقل کن 

بعش بگو من مخالف این نیستم ماهی یکبار با دوستات باشی گاهی فاصله لازمه اما از یه طرف مادر از یه طرف برادر همه منو سرزنش میکنن😔

بگو تو مرد بزرگی هستی نیاز نداری من بگم چیکار کن و چیکار نکن 

اما خانوادت هم از اینکارهات ناراحتن و رفتارات رو قبول ندارن

بگو ازت خواهش میکنم یا خودت پاسخگو باش

یا اینکه شان من و زندگی و انتخابمو زیر سوال نبر برای لذت یک ساعته

منطقی و محکم باش و حرفت رو یکبار با قدرت بگو 

بی عرضه تونیستی اون مادرشه که درست وقت نذاشته تربیتش کنه بعد انتظار داره تو اشکالات تربیتی اون رو با تلخ کردن زندگیت درست کنی

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
عزیزدلممم  چرا اجازه میدی جرات کنن بهت بگن؟! همین پیامهارو به همسرت منتقل کن  بعش بگو م ...

هنوز نیومده بهم پیام داده ننتو باز کن بیا ویدیو کال منم نرفتم 

بهش پیام دادم همه سرزنش میکنن میگه بهمه چه خوب کاری میکنم اصلا اعصاب خرابه صددرصد عمه ام به مامانمم میگن باید سرزنش های اونارو هم تحمل کنم 

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
هنوز نیومده بهم پیام داده ننتو باز کن بیا ویدیو کال منم نرفتم  بهش پیام دادم همه سرزنش میکنن م ...


ببین سارا 

خودت رو نباز

سعی کن اول از همه آرامشت رو حفظ کنی

در جواب خانوادش بگو شما خانوادش هستید بجای اینکه به من بگید بهتره به پسرتون بگید 

به مامانت هم بگو اسیر جنگی نیست اونم نیاز داره با دوستاش باشه

اما در مقابل حرکات و رفتارهای اشتباه همسرت شیوه درست رو پیدا کن

اینکه گفته بیا تصویری خواسته خیالت رو راحت کنه 

تو نامحسوس باید عذاب وجدانش رو برانگیخته کنی


مطمئن باش شاید بگه مهم نیست کسی چی بگه اما میفهمه که تو چقدر اذیتی و کمترش میکنه اما به شرط اینکه غر نزنی و نخوای کنترلش کنی و اگر یک مدت نرفت ازش حسابی قدر دانی کنی


سعی کن روال زندگیت رو عوض کنی بجای زوم روی همسرت بیشتر به خودت برس و با دخترت خوش بگذرون طوری که همسرت متوجه این قضیه بشه

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز