عزیزدلممم
چرا اجازه میدی جرات کنن بهت بگن؟!
همین پیامهارو به همسرت منتقل کن
بعش بگو من مخالف این نیستم ماهی یکبار با دوستات باشی گاهی فاصله لازمه اما از یه طرف مادر از یه طرف برادر همه منو سرزنش میکنن😔
بگو تو مرد بزرگی هستی نیاز نداری من بگم چیکار کن و چیکار نکن
اما خانوادت هم از اینکارهات ناراحتن و رفتارات رو قبول ندارن
بگو ازت خواهش میکنم یا خودت پاسخگو باش
یا اینکه شان من و زندگی و انتخابمو زیر سوال نبر برای لذت یک ساعته
منطقی و محکم باش و حرفت رو یکبار با قدرت بگو
بی عرضه تونیستی اون مادرشه که درست وقت نذاشته تربیتش کنه بعد انتظار داره تو اشکالات تربیتی اون رو با تلخ کردن زندگیت درست کنی