سلام دوستان عزیزم .صبحتون بخیر .
این روزهای اخیر همه ما به خاطر شنیدن اخبار بد و گرونی و حادثه آبادان و ...ناراحت بودیم ولی یادمون باشه که اتفاقات بد و مشکلات درطول تاریخ همیشه بوده و حتی توی کشورهای دیگه هم هیچ کس بدون مشکل نیست .
البته توی ایران اوضاع سخت تره ولی ما نباید امیدمون رو از دست بدیم و باید هدف هامون رو دنبال کنیم .
توی نت ،ویتولد پیلکی رو سرچ کنید .
وقتی داستان زندگیش رو خونید متوجه میشید که او چقدر شجاع و با اراده بوده ،چون وقتی که آلمانی ها توی اردوگاه آشوویتس مردم رو می کشتند ،پیلکی به صورت داوطلبانه کاری می کنه که گیر نازی ها بیفته و با پای خودش وارد اون جهنم میشه تا بتونه به بقیه لهستانی هایی که زندانی بودند کمک کنه .
او اولین کسی بود که درباره اتاق گازی که آدم ها رو در اونجا می کشتند و کوره های آدم سوزی به دولت ها خبر داد .
نمی خوام شعار بدم ولی دوستان خوبم هرچقدر هم که اوضاع بد باشه ما باید همیشه امیدوار باشیم و هدف هامون رو دنبال کنیم .🚶♀️☀️🌈🌈