این چند روز گذشته دنبال دکتر و سونو و آزمایش بودم برای بی نظمی
در نهایت شکر خدا همه چیز سالم بود و مشکلی نبود نه کیست نه فیبروم نه مشکل هورمونی و نه تیروئید.
هیچ دلیلی هم برای این بی نظمی پیدا نکرد و گفت سیستم بدنت این شکلیه 😥
نهایتا آمپول پروژسترون زدم دو تا و قرص پروژسترون هم داد برا دو دوره
حالا این آمپول رو زدم انقد درد کمر دارم که حد نداره
سلامتی نعمت بزرگی هست که وقتی خوبیم قدرش رو درست نمیدونیم متأسفانه