نیم دونه دو پیمونه
گردو و کنجد اسیاب شده دو پیمونه
شکر چهار پیمونه
همه ی مواد رو باهم تو دیگ تفلون قاطی میکنین اب بریزین بزارین رو گاز .ابش باید کل موادو بگیره
جوش که اومد شعلشو کم کنین تا کم کم جا بیفته
هرپنج دقیقه باید بهم زد
حدودا ده دوازده ساعت میکشه حلوا درست شه
وقتی ابش سوخت همه ی مواد پخته شد وسط دیگ جمع میشه
بعدش تو سینی که از قبل چرب شدست بریزین تا سرد شه
بعدش برش بدین بزارین رو بخاری با شعله کم که سفت شه
نوش جان