2777
2789
😂😂😂 چقدر تو مثل اسمت نسیم هستی ،با هر نسیمی هر گوشه خونتو عوض میکنی دست می‌کشی روش😍 خوب کاری م ...

مرسی از تعریفت عشقم 😍😍😍😘😘💖💖

الان رو ابرام 👰👰👰

انشالا حسای خوب بیان سمتت 🌸🌸

خدایا دوووست دارم ... در تمام زندگیم حضورت هست.  مواظب خونوادم باش .مواظب همسر عزیزم .رهای عزیزم دختری که دارم براش مادری میکنم . پسر عزیزم که عشق آجیشه . خواهرام برادرم پدرم .... روحت شاد مادرم ... 
مرسی از تعریفت عشقم 😍😍😍😘😘💖💖 الان رو ابرام 👰👰👰 انشالا حسای خوب بیان سمتت 🌸🌸

فدای تو

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره واقعا  چقد خوبه که میتونی جلوشو بگیری آفرین بهت

تنها جایی که ارادم قویه همینه اگه نه کلا اراده قوی ندارم😁😂

اهدای عضو، اهدای زندگی🌹🌹🌹                                         من حامی اهداء عضو هستم. برای ثبت نام به سایت ehda.ir مراجعه کنید.♥️♥️♥️
اره والا سحر جون باید اینکارو‌کنم  کلی به خاطرش تو مدرسشون مایه میزارم کیک میپزم ،پراشکی میپزم ...

سارا من یه پیشنهاد برات دارم که یه مربی آموزشی بهم یاد داده و خودم برا پسرم استفاده کردم. 


یه کاردستی درست میکنی مثلا یه درخت و سیب های قرمز... اون درخت رو بهش میگیم درخت توانمندی و میزنی به دیوار اتاقش 

یکی یکی شروع میکنی به توانمندی هاش اضافه کردن اول در قالب قصه بهش میگی 

نمیدونم برای گل دخترت کتاب میخونی یا نه ولی خودم از کتاب خیلی نتیجه گرفتم. 

یه کتاب کودک براش بخر که مطلبش مثلا تمیز کردن اتاق و یا کمک به دیگران باشه هر روز براش بخون و بگو یه قرار میذاریم هر موقع تونستی اینکارو خودت انجام بدی یا مثلا این حرف رو استفاده نکنی یا به من کمک کنی یعنی بزرگ و توانمند شدی و یه سیب قرمز میدم که بچسبونی به درخت و مثلا سیب ها که 20 تا شد یه سوپرایز پیش من داری 

اینا همه رو بدون دعوا و اصرار و در کمال آرامش میگی 

بیار مقواها رو بذار و خوت بدون اینکه مخاطبت دخترت باشه درست کن و بگو خب این درخت توانمندی هست و توضیح بده برای خودت که چطوره. 


همین طور پیش برو وزمانی که تو اون کار خودکفا شد یه جایزه براش بگیر. 

 و همزمان زوم کن رو کارهای خوبش و تعریف کن 

پدرش میاد براش از خوبی هاش بگو. 


در کنار این حتما روش سحر جان رو هم بکار ببر که با هم سنای خودش تعامل داشته باشه. 

گل دخترت 7 ساله هست و الان دیگه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ثبت نامش میکنن 

ازون جا هم غافل نشو که عالیه. 

نور خواهی مستعد نور شو.... 
سلام به همه ی دوستای گل و گلاب روز خوبی داشته باشین  از صحبتاتون لذت بردم  همه یه پا مش ...

سلام عزیزم 

خدا قوت 🌱

نه من تنوع طلب نیستم زیاد و سبک زندگی مینی مال رو دوست دارم 

گردگیری که آشپزخونه رو تقریبا تمیز کردم و کار زیادی نداره 

پتو ها رو هم شستم. 

برا اتاق پرده و رو تختی گرفتم خونه مامانم مونده باید برم اونا رو بیارم و اتاق رو مرتب کنم. 

فرش و موکت رو هم هنوز ندادم بشورن. 

من بیشتر درگیر رنگ خونه ام دوست دارم خونه ها رو رنگ کنیم همسرم میگه  باشه چند وقت دیگه 🤦🏻‍♀️ آخه دخترم به محض اینکه مداد ببینه میکشه رو دیوار 


حالا به همسرم گفتم مسئولیتش با من تو رنگ بزن من مراقبم 😂 تا ببینیم چه تصمیمی گرفته میشه 



نور خواهی مستعد نور شو.... 

حالا که بحث خونه تکونی شد،یادم افتاد که بپرسم شما وسیله های بازیافتیو چکار میکنین؟ مثل شیشه شامپو یا ظرف پنیر و ماست و... یا چیزایی که کاغذیه مثل جعبه ها؟ 

من خودم همیشه اینا رو تو ی نایلون بزرگتر میزارم و بعد که زیاد شد میدم به یکی دو نفری که میشناسم که بنده های خدا خودشون اینا رو جمع میکنن. اینجوری هم یجورایی کمک اونا میکنم هرچند خیلی ناچیزه و هم کمتر زباله تولید میکنم.

اهدای عضو، اهدای زندگی🌹🌹🌹                                         من حامی اهداء عضو هستم. برای ثبت نام به سایت ehda.ir مراجعه کنید.♥️♥️♥️
سلام عزیزم ممنونم  یدفعه نمیرسم خسته میشم قوت بدنی ندارم خخخ الان که مرتب کنم حواسم هست  ...

آره واقعا من هم نزدیک عید دلم می خواد فقط برم بیرون هم برای خرید و هم جنب و جوش مردم رو ببینم که خیلی لذتبخشه.البته برای اینکه بچه ها خوشحال بشن براشون یه لباس نو می خرم ولی خودم در طول سال خرید می کنم و نمی زارم برای شب عید .چون اونموقع عجله ای میشه و چیزی که دوست دارم پیدا نمی کنم .

درمورد تمیز کردن خونه و گردگیری هم من هفته ای یک بار جارو گردگیری می کنم و از همون وقتی که بهتون گفتم کارهای عید رو شروع کردم و درسته که دوباره کثیف میشه ولی با صرف کمی وقت زود تمیز میشه و یکروزه میشه کل خونه رو تمیز کرد چون کارهای اصلی قبلا انجام شده.

من هم خیلی تنوع طلب بودم و هستم ولی با این اوضاع گرونی وسایل منزل ترجیح میدم که همین ها رو نگه دارم .🌹🌹🌹

حالا که بحث خونه تکونی شد،یادم افتاد که بپرسم شما وسیله های بازیافتیو چکار میکنین؟ مثل شیشه شامپو یا ...

آفرین کاردرست همینه چون وقتی زباله ها رو تفکیک می کنیم ،زباله گردها مجبور نیستن که از توی آشغال ها ،اونا رو پیدا کنند .🌹🌹🌹👏👏👏👏

آفرین کاردرست همینه چون وقتی زباله ها رو تفکیک می کنیم ،زباله گردها مجبور نیستن که از توی آشغال ها ، ...

خصوصا الانکه اینقد اوضاع اقتصادی خوبهه😕 که متاسفانه زباله گردا بیشتر شدن😔😔😔

اهدای عضو، اهدای زندگی🌹🌹🌹                                         من حامی اهداء عضو هستم. برای ثبت نام به سایت ehda.ir مراجعه کنید.♥️♥️♥️
سارا من یه پیشنهاد برات دارم که یه مربی آموزشی بهم یاد داده و خودم برا پسرم استفاده کردم.  ...

چه روش خوبی .🤩🤩🤩

معلم کلاس چهارم دبستان ما اسم شاگردهای خوب رو می نوشت روی ستاره های زردرنگ مقوایی و یادمه که چقدر از اینکه اسم مون روی ستاره ها بود لذت می بردیم .

این هم شبیه همون روشه.بعداز گذشت این همه سال هنوز هم برام لذت بخشه.🌹

سلام عزیزم  خدا قوت 🌱 نه من تنوع طلب نیستم زیاد و سبک زندگی مینی مال رو دوست دارم  گرد ...

فاطمه جون یه کاغذهای خیلی بزرگی هست که مخصوصه طراحیه اگه بری لوازم تحریر فروشی بهت نشون میدن و یا مقوای سفید بزرگ که روش روزنامه دیواری می نوشتن ،مخصوص همین کاره ..

میتونی یه گوشه دیوار و یا پشت در بچسبونی و به دخترت بگی که فقط همون جا نقاشی کنه.این طوری یاد میگیره که دیگه روی دیوار خط نکشه.🌹

چه روش خوبی .🤩🤩🤩 معلم کلاس چهارم دبستان ما اسم شاگردهای خوب رو می نوشت روی ستاره های زردرنگ مقوا ...

آره عزیزم خیلی کیف داره 😍

برا بچه ها هم لذت بخشه. فکر کنم اگر درست اجرا شه رو اکثر بچه ها جواب بده مگر اینکه کودک خیلی خاص باشه

نور خواهی مستعد نور شو.... 
فاطمه جون یه کاغذهای خیلی بزرگی هست که مخصوصه طراحیه اگه بری لوازم تحریر فروشی بهت نشون میدن و یا مق ...

ممنون عزیزم از پیشنهاد خوبت 👌👌👌

حتما باید همین کارو کنم.. البته هنوز دوسالشه خیلی قوانین رو درک نمیکنه ولی خب خودمم باید سعی کنم تو اون زمان که مداد میدم کنارش باشم تا نره جای دیگه 

بعد هم کلا مداد ها رو جمع کنم 

نور خواهی مستعد نور شو.... 
سارا من یه پیشنهاد برات دارم که یه مربی آموزشی بهم یاد داده و خودم برا پسرم استفاده کردم.  ...

عالی بود روشت حتما استفاده میکنم و اون درختو درست میکنم عکسشو میفرستم 

امروز میرم دکتر فردا یا پس فردا تایمم آزاد میشه میکنم حتما چه روش خوب و قشنگی

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792