سلام به همه ی دوستای گل و گلاب
روز خوبی داشته باشین
از صحبتاتون لذت بردم
همه یه پا مشاور هستین😍😍😍
گردگیری خونمو از دیروز شروع کردم
از کابینت اشپزخونه ها
بعد برم سراغ اتاق خاب
تا عید فکر کنم کارم طول بکشه
چون کم کم انجام میدم
شماها هم گردگیری میکنین ؟از کی شروع میکنین
دلم میخاد تمام وسیله هامو بندازم دور یه سری دیگه بخرم
خیلی تنوع طلبم
همسرم همیشه با این کارم اذیت میشه
دیشب گفتم دلم چندتا تابلو جدید میخاد گفت انشالا بعد عید هر چند یه هفته قبلش یکی گرفتم خخخ
همش دوست دارم تو خونه یچیز جدید بیاد روحیم عوض بشه
شما هم در مورد نحوه ی گردگیری بگین
چیز جدید یاد بگیریم
تو مجردی هم تنوع طلب بودم