اره والا سحر جون باید اینکاروکنم
کلی به خاطرش تو مدرسشون مایه میزارم کیک میپزم ،پراشکی میپزم ،شیرینی میخرم ،شکلات میخرم تا الان هربار رفتم دست پر رفتم مدرسشون که یکم بیشتر روی لیا حساسیت نشون بدن و مهربانتر برخورد کنن چون میگخ دوست ندارم نمیرم فقط مشق میگن من خسته میشم وو.....فلانی رو تشویق میکنن منو نه و از این حرفا
باید هواها گرم شد باز با دوست تابستونش بزار گرم بگیره و بازی کنه